Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I nästa nummer av Ridsport. Det är iaf där jag kommer skriva om det. Kommer säkert ligga uppe pressmeddelande på förbundets sida också.
I nästa nummer av Ridsport. Det är iaf där jag kommer skriva om det. Kommer säkert ligga uppe pressmeddelande på förbundets sida också.
Men??? nästa Ridsport kommer ju på torsdag och presskonferensen skulle ju inte vara förrän den 17:e????
Jag menar självklart nästa nummer efter presskonferensen har varit. Det blir lite svårt annars..
Precis. Jag tyckte det var rätt logiskt att det inte var överhuvudtaget möjligt att det skulle finnas med i torsdagens nummer då det är ett par dagar kvar till själva konferensen. Men det gick visst inte fram. Allt måste man då göra själv.
Troligen kommer man inte att få räkna klass där man fått straff för farlig ridning enligt TR471 som kvalificerande resultat.
Men vi som inte har något nyttigare att göra, kan väl få tramsa vidare i väntan på den 17:e
Mer allvarligt:
Troligen kommer man inte att få räkna klass där man fått straff för farlig ridning enligt TR471 som kvalificerande resultat.
Klokt OM man nu vågar döma för farlig ridning alt dömer på rätt sätt.
Vi vill inte ha dömt för farlig ridning om hästen stannar till vid vatten i debutant
Nej och inte vill vi ha 15 cm:s telefonstolpar utlagda på nedhopp till vatten i 100-klass där banbyggarens kommentar är: Denna har vi lagt här för att vi tänker döma farlig ridning vid MINSTA tvekan. Varvid flera galningar satsade allt de hade och lite till och fullkomligt flög ut i vattnet med fall som ett brev på posten....
Jag anser helt klart att det behövs bättre utbildning av banbyggare, hinderdomare och överdomare när det kommer just till farlig ridning. OCH jag efterlyser statistik för att få reda på vilka banor där det utdöms MEST farlig ridning. Om det visar sig vara jämt fördelat så är allt väl men om det vid någon bana utdöms flera straff än "normalt" så bör förbundet eller ngn ta sig en titt på den ansvarige vid den banan.