Nya iprenreklamen!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Vimsevilja

Trådstartare
Vet inte riktigt vart jag skulle lägga den här tråden.. Fanns så mkt som kunde passa som man kunde välja mellan! FLYTTA OM DEN LIGGER FEL TACK :)

Någon mer än jag som reagerat på den nya iprenreklamen?
Då menar jag alltså den versionen med "fantomen"-tema!
Såg den alldeles nyss och reagerade på att iprenmannen och kvinnan red båda två samtidigt på en väldigt liten häst, som t.o.m såg ut o vingla i slutet på filmen! Tycker det är helt sjukt o visa en sån reklam på TV, det är ju.. jag vet inte vad! Finner inga ord.. Elakt mot hästen iaf :mad:

Vad tycker ni?
Har ju sett flera trådar med folk som reagerat över att stora människor ridit på väldigt små hästar, och nu är det ju två stora människor som ridit på en liten häst samtidigt, och som desutom visats på TV! :mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 968
Senast: Mia_R
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 768
Senast: Jamtland
·
Utrustning Det finns säkert otaliga trådar om sadeltillpassning, utprovade av allehanda experter, men jag funderar på själva marknaden. Av de...
2
Svar
21
· Visningar
3 661
Senast: Lixiigirl
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 035
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar