Hahaha exakt, min dagliga hobby ju...Men vi som vill fönstershoppa…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha exakt, min dagliga hobby ju...Men vi som vill fönstershoppa…
Exakt detta!Men vi som vill fönstershoppa…
Längst ner till vänsterNågon som vet hur man hittar till meddelande-funktionen via webben nu?
Känner mig urkorkad nu, men hittar fortfarande inteLängst ner till vänster
Jag refererar till appen, du kanske syftar på desktop?Känner mig urkorkad nu, men hittar fortfarande inte
Ja, precis. I appen hittade jag, men inte via hemsidan. Gick in via mailen man får igår men vore ju fint om man kunde hitta till meddelandefunktionen annars också.Jag refererar till appen, du kanske syftar på desktop?
Ja, precis. I appen hittade jag, men inte via hemsidan. Gick in via mailen man får igår men vore ju fint om man kunde hitta till meddelandefunktionen annars också.
Verkar saknas för migUppe till höger, kuvertet
Visa bifogad fil 136666
Är du inloggad?Verkar saknas för mig
Men skönt att veta att det inte är jag som är dum i huvudet åtminstone
JaÄr du inloggad?
Verkar saknas för mig
Men skönt att veta att det inte är jag som är dum i huvudet åtminstone
JättekonstigtMen så konstigt, jag får upp den utan att att vara inloggad
Ev kan det vara värt att testa annan webbläsareJättekonstigt
Den flashar liksom förbi en millisekund när jag uppdaterar sidan men försvinner direkt och finns inget "dolt" klickbart
Det är så sant. Jag har både köpt och sålt via hästnet, samt tittat och drömt.
Jag som kollat Hästnet 3-4 gånger per dag kommer ju helt tappa det nu. Går ju inte söka på något mellan 15 mils radie och hela Sverige. Blir inte så många annonser på 15 mil men hela landet kändes överdrivet, förut sökte jag på Norra Sverige. Sen gillar jag inte designen som är rörig och dålig översikt. Men det har ju varit så här tidigare, bra annons sidor försvinner, eller blir dåliga, men då kommer det nya igen. Hoppas på det!
Va jag kan söka både på län och ort och även inom en viss radie i kilometer? Eller kanske förstår jag dig fel?
Exakt så! Bor i Jämtland så lite samma här, blir inte så många annonser på 15 mil150km från Norrbotten är liksom Skellefteå, grannstad, det är helt oanvändbart för oss i norr med så kort maxradie. 600km hade varit rimligare.
15 mil är ju en pytteliten dagsutflykt.