Nya Hästnet

Ja, precis. I appen hittade jag, men inte via hemsidan. Gick in via mailen man får igår men vore ju fint om man kunde hitta till meddelandefunktionen annars också.

Uppe till höger, kuvertet 😁
1000016589.webp
 
Till och med min mobil försöker hålla kvar vid gamla Hästnet så gott det går 😅
I överblicken av apparna (har de samlade i olika kategorier) är det den gamla loggan, men går jag in i den kategorin appen ligger i så blir det nya 😆

IMG_0465.webp
 
Jag som kollat Hästnet 3-4 gånger per dag kommer ju helt tappa det nu. Går ju inte söka på något mellan 15 mils radie och hela Sverige. Blir inte så många annonser på 15 mil men hela landet kändes överdrivet, förut sökte jag på Norra Sverige. Sen gillar jag inte designen som är rörig och dålig översikt. Men det har ju varit så här tidigare, bra annons sidor försvinner, eller blir dåliga, men då kommer det nya igen. Hoppas på det!
 
Jag som kollat Hästnet 3-4 gånger per dag kommer ju helt tappa det nu. Går ju inte söka på något mellan 15 mils radie och hela Sverige. Blir inte så många annonser på 15 mil men hela landet kändes överdrivet, förut sökte jag på Norra Sverige. Sen gillar jag inte designen som är rörig och dålig översikt. Men det har ju varit så här tidigare, bra annons sidor försvinner, eller blir dåliga, men då kommer det nya igen. Hoppas på det!


Va jag kan söka både på län och ort och även inom en viss radie i kilometer? Eller kanske förstår jag dig fel?
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 248
Senast: mamman
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 530
Senast: Tilly_85
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 070
Senast: Freazer
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 526
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp