Sidan funkar ju inte alls på mobilen och appen är katastrof. går inte att söka på namn/varumärke alls längre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej den verkar inte helt klar för lanseringSidan funkar ju inte alls på mobilen och appen är katastrof. går inte att söka på namn/varumärke alls längre
Jag visste inte ens att den tråden fannsFast egentligen borde den diskussionen kanske brytas ut hit istället, den andra är ju mer en "skojtråd" som alla kanske inte tittar i.
Gick in och tittade på den, men annonsen är från juli 2022!
Nej den verkar inte helt klar för lansering
FB blir ett helvete, dels eftersom det som sagt inte är tillåtet att sälja djur där men det kräver även att man har ett konto och jag vill inte ha med skiten att göra. Jag kommer hålla mig till Blocket den dagen jag letar häst. Vägrar FB.
Fattar inte hur man kan köpa något alls på fb, än mindre hästar. Det går ju inte ens att söka ordentligt. Sen vill alla bara att man lägger till whatsapp, som att jag vill ha 250 random personer i mobilen?FB blir ett helvete, dels eftersom det som sagt inte är tillåtet att sälja djur där men det kräver även att man har ett konto och jag vill inte ha med skiten att göra. Jag kommer hålla mig till Blocket den dagen jag letar häst. Vägrar FB.
Jag förklarade i en grupp vad jag var ute efter och så hörde några av sig på messenger. Smidigt.Fattar inte hur man kan köpa något alls på fb, än mindre hästar. Det går ju inte ens att söka ordentligt. Sen vill alla bara att man lägger till whatsapp, som att jag vill ha 250 random personer i mobilen?
Nä, egentligen inte jag heller, men när jag letade sällskapshäst i höstas så fanns det en grupp som heter Life after racing och där hittade jag en riktig guldklimp fullt frisk, rid/körbar fd travhäst som uppfyllde allt vad jag sökte. Som bonus blev han o Hebbe bästisar över en dag . Jag hoppas ha kvar honom längeFattar inte hur man kan köpa något alls på fb, än mindre hästar. Det går ju inte ens att söka ordentligt. Sen vill alla bara att man lägger till whatsapp, som att jag vill ha 250 random personer i mobilen?
Jag förklarade i en grupp vad jag var ute efter och så hörde några av sig på messenger. Smidigt.
Det är så sant. Jag har både köpt och sålt via hästnet, samt tittat och drömt.Men vi som vill fönstershoppa…