nya equippa...

E

EQL

bara jag som inte gillar den? man måste ju söka så exakt och får ingen överblick om det har kommit nya hästar o så :crazy:

Sv: nya equippa...

Jag föredrar också den gamla, fast jag letar inte häst, bara dressyrsadel. Tyckte de var bättre när de va mer uppdelat direkt. Både med hästarna och sen dressyr- hopp- och allroundsadlar för sig.

Så helt klart tummen ner från mig! :cool:

Nja, det ver krånglig kan man säga...
Varför är det så ? Har dem gått "isär" buke och equippa?

Många var missnöjda över hur E ändrades och nu provar Gunnar ett eget annonsforum.

Buke och Equippa har aldrig varit tillsamans, däremot har Buke haft deras länk som annonsida...

Tillhörde inte 'Equippa' Bukefalos förut, fast att det hette typ Bukefalos radannonser? Sen sålde Gunnar det eller något?

Tycker den blev mer krånglig nu att hitta på. Svårt att se var i landet varan/tjänsten finns. Önskar man kunde se det för sig så är det lättare att sålla var man vill leta.

Det tror jag inte... Har för mig att Gunnar hade ett eget först men sedan började sammarbeta med anonsdirekt...

Ja du går in via radanonser, så är det det som kommer upp, han har brytit med equippa...

Var nog det du hade varit inne på imorse, men det är ju under uppbyggnad därför inte så många anonser än...

Jag ser då inga problem med nya equippa?! :confused:
Tycker det verkar betydligt bättre än innan nu när man kan sålla mellan annonserna på ett helt annat sätt.
Visst är det vissa detaljer som jag själv inte gillar men då är det ju bara att "klaga" till dem. :D

Tycker det nya är bedrövligt! Mkt smidigare som det var innan. Mailade till dem och sa att jag inte tyckte förändringarna var positiva. Om fler gör det kanske de ändrar tillbaka!? :angel:

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
499
Senast: Shaggy
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
Juridik & Ekonomi Jag har fram till nu haft ett gratis bokföringsprogram i mobilen, som fungerat bra till mitt lilla fritidsföretag. Men nu tar de bort...
Svar
7
· Visningar
431
Senast: ameo
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 892
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar