Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
http://www3.ridsport.se/Tavling/Nyheter/2011/12/IngenTR-andring/
Nu har förbundet klargjort det hela på sin hemsida!
Nej det har dom inte, dom har inte klargjort ett skit
Nej det har dom inte, dom har inte klargjort ett skit
Hahah, bra sagt! De skrev verkligen allt och inget samt tog tillbaka det som de tidigare skrivit.Men nu verkar det som att regeln ang. logotyper återgår till vad det varit tidigare år.
Vad skönt att du inte behöver byta något - vi har förstått det! Det är härligt att du dessutom inte förstår att det innebär problem för en del. Hur vet du vad som faktiskt gäller och inte? Har du läst något mer som inte vi andra tagit del av? Eller lever du i tron om att det inte är exakt SÅ korkat?
Är inget fan av stora loggor men TR lämnar ju mycket att tolka fritt.
Ska vi ta reglerna bokstavligen så ryker OS-träns/kandar, likaså Stübben m.fl. m.fl., Sprengers sporrar (loggor på båda sidor), ett stort antal schabrak, kavajer (jag väljer nu att tolka det bokstavligen - knappar är nästan alltid försedda med loggor), Roeckls handskar - blir fyra loggor på ett par, mm mm mm mm. Petries ankystövlar har två loggor per stövel.
Jag förstår att man vill ha bort fula, stora loggor men det här ÄR larvigt. Det finns sadistiska jävla ÖD som kommer älska det här, likaså kommer protesterna hagla i sekretariaten.
Så jävla begåvat av SvRF. Så jävla smart.
Jag har skrivit i nån annan tråd att jag inte behöver byta mer än ett schabrak. Och? Jag hänger inte upp mig på denna regeln då jag tycker att den är bra-får jag inte lov att göra det bara för att andra måste byta en massa? Har jag nån form av skyldighet att tycka att SvRF är dumma, idioter korkade och allt det heter för att jag gillar regeln?
Finns inte en chans i världen att jag tänker dra upp himmel och jord för att lite utrustning måste bytas. Orkar inte med att vara så negativ och upprörd alla är. Med risk för att låta som Mia Törnbloms yngre syster väljer jag att fokusera på det postiva.
(Jadå Rider och gänget, nu är det fritt fram att hoppa på mitt ego. Igen.)
Det behövs inte för förbundet har tagit bort regeln nu, så du lär få se alla nästa år som exponerar sig framför ögonen på dig i sina stora märkesloggor och säkert ännu värre nu än tidigare år