Nya Connemaratråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya Connemaratråden!

Vi hämtar Hold Xanadu Xibelle och Önnarps Simba på lördag. Den första köpt, den andra lånad till i sommar.

:)

De står hemma, första hagen stolpas imorgon och på torsdag görs ligghallen klar.

Galet spännande!

Vad kul med nytillskott i tråden!

KL
Här händer det inte så mkt med marorna för tillfället. Funderar på om jag ska åka på en unghästutställning med April i november bara för tränings skull.
Brazil är dräktig i år med och årets fölunge är tingad.
Väntar på att löshoppningen ska komma igång så vi kan öva lite inför 3-årstestet med April.

*kl*

Lite nytt på min yngling:)

554029_4248040291157_845323391_n.jpg

255476_4248043171229_626166586_n.jpg

525870_4248047251331_140800081_n.jpg

541304_4248047771344_185670754_n.jpg

Fin!! Jag hoppades att du skulle lägga upp bilder här så jag skulle slippa klicka mig in på fbalbumet med min segedator på telefonjacket :p

Ser väldigt trevlig ut :)

Vilken päls, kan inte klaga på den hårremmen. :d
Din andra mara är såklart också väldigt fin

*kl*

Måste bara säga att jag blir sååå avundsjuk på alla superfina connieponnier i den här tråden. Min nästa blir nog en connie iaf.. Saknar det så mycket..

/Lavinia

Haha..

Jo jag vill ha en på ca 160 cm, som min förra var :-). Sto och helst gulbrun eller isabell- absolut inte skimmel (vi börjar med att testa om min otur beror på färgen). Helst lite Janus i den (min förra hade honom som far och hade ett så underbart temperament!).

Fixar du det till nästa sommar??

/Lavinia

Haha..

Jo jag vill ha en på ca 160 cm, som min förra var :-). Sto och helst gulbrun eller isabell- absolut inte skimmel (vi börjar med att testa om min otur beror på färgen). Helst lite Janus i den (min förra hade honom som far och hade ett så underbart temperament!).

Fixar du det till nästa sommar??

/Lavinia

Alltså annars finns det en inte fullt så hög, valack, helt vit och absolut utan Janus-blod men med väldigt svajigt temperament i mitt stall :angel:
Det skulle dock bli för tomt i mitt liv utan honom här men du får gärna komma och skrubba fläckar och rida så mycket du vill :D

spolen.jpg

Nä de var ju inte lätt. Men jag vet ett connemarasto, ca 160cm som är till salu nu men hon är skimmel :-)

tack!

när jag är frisk och har fått ordning på livet igen (ska precis byta jobb) kommer jag gärna och leker med din pålle. saknar conniesarna...

kl
Nu åker jag o lille gul på årets sista tävling.
Funkar han som han ska i 120 så blir de debut i 130. Rapport i kväll!

Får se om Fiorano dyker upp oxå :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
13 14 15
Svar
280
· Visningar
5 480
Senast: Mineur
·
Övr. Katt Fick lite inspiration från hund och tänkte skapa en liknande tråd på katt. Här diskuteras allt som har med oseriös avel och konstiga...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 788
Senast: Puffindog
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 500
Senast: Sassy
·
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 141
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24