Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det krävs ju iaf en helt ledig dag och eftersom säljaren går i skolan så antar jag helg är grejjen. Nästa helg jobbar jag, 13-14 är J på ngn biltävling. Så då blir det 19-21. Jättelångt dit ju.
Kl
Idag har jag och Gittan varit och tränat. Vi var båda dyngsura av svett efteråt, så ingen kan komma och påstå att vi latar oss iallafall!
Det gick riktigt bra. Tränaren var nöjd med både ponny och pilot, så det var bara att tacka och ta emot.
Bilden är tagen innan vi promenerade iväg till träning. Flätan blev ganska tilltufsad under träningen då Gittan gillar att ruska på halsen (och hela kroppen) när vi skrittar på lång tygel emellanåt.
Den här helgen har varit helt toppen för mig och min lilla Barbie! Har ridit KM i både dressyr och hoppning och vi tog hem båda! I dressyren red vi på 68% i L:B1 och hoppningen dubbelnollade vi en 70 cm-klass. Hon har varit helt fantastisk hela helgen-underbara superponny!
Grattis! Jag har spanat in dina ponnys i olika trådar, jag är grymt avis! Dessutom kul att se vuxen på ponny som faktiskt tävlar och inte bara "lullar" runt
Hundavel & Ras Håller med jag hade skrivit typ dagen/dagarna efter och frågar hur det går och om det kommit några valpar?
Ser verkligen inget konstigt...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.