Nya bröst!

Sv: Nya bröst!

Hej Cilla

Tack för ditt svar.
Men har det inte blivet så att du inte vill visa brösten?

Kajsa

Hejsan alla som svarat

Tack så mycket

Hade gärna velat se före och efter bilder på bröst men detta är inte en sådan hemsida men det finns måga modiga ;).

Jag tänker kanske för mycket på det??

Sen är det så att min kille är en bröst kille, så man tänker väl lite på att inte göra honom besviken eller nått.

Mvh Kajsa

kajsaehet@hotmail.com

Du, min sambo är också tämligen tuttfixerad, och han bryr sig inte ett dugg. Det är tuttar, det räcker långt.

Jo, jag tror du tänker lite mycket på det..:)

Före:
php3euvrp.jpg

4 månader efter:
phpgq4crs.jpg

Kan ju säga att dom var typ 5 kupstorlekar större när jag var gravid ;)

Fast vad gör det för skillnad för dig att se bilder på andras tuttar före och efter? Alla ser olika ut,, lär di9g att älska dina tuttar istället. Och om du inte kan det, börja spara!

Hej Cilla

Tack för ditt svar.
Men har det inte blivet så att du inte vill visa brösten?

Kajsa

nej då, mina bröst är supermjuka och goa, ja visar dom gärna och har absolut inga problem med det, trots att jag klämma fast 4 pennor under varje tutte.
det är mest av praktiska och estetiska skäl jag skulle vilja operera!
fast att lägga ut dom på nätet är nog lite magstarkt för mig.... :o

du tänker allderles för mycket på det, alla bröst ser olika ut och jag har aldrig sett ett par bröst som jag tyckt varit fula och jag har ändå sett ett antal under mina 28 levnadsår!

bröst är underbara, oavsett hur dom ser ut. :love:

Jag haller med vad andra sagt innan. Vänta och se vad som händer.
Sen om dom ändrar sig och din sambon inte "accepeterar" det sa tycker jag inte att han är mkt att ha. Kroppen förändras pa manga sätt av en graviditet, kanske far du bristningar över halva kroppen och det kan man inte göra mkt at. Eller sa är du en av dom man inte kan se ha fatt barn, det är omöjligt att veta hur kroppen paverkas.

Mina bröst var hängiga innan och jag tycker inte dom förändrats mycket alls. Jag har inga problem med att visa mig för sambon, han älskar mig för den jag är inte för mina bröst.

Men som Cilla skriver sa skulle jag kunna operera dom av praktiska skäl (men bara om det var gratis och riskfritt)

ja har man en sådan här sexig kropp efter graviditeten som Jerseyko så behöver man inte tänka på sina bröst :)

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 182
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 687
Senast: Anonymisten
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 763
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 147
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar