Nya bröst!

X

xKajsax

Hej hej

Jag undrar bara om det finns någon som har gjort nya bröst "silikon" efter er graviditet?. Jag är rädd för att få värsta taxisarna efter jag fått barn.
Sämmer det att det blir mkt häng.
Ni får gärna ta min hotmail eller svara pm.

Ha det bra alla hoppas på svar

Sv: Nya bröst!

Nej, jag har ammat tre barn, gått upp och ner i vikt ett par ggr och mina är inte alls hängiga.
Däremot läste jag en forskningsrapport för några år sen att ett för tidigt användande av bh kunde ge hängiga bröst som äldre.
Jag började inte använda bh förrns jag var 23 år och gravid med mitt första barn, så det kanske har någon sanning i sig.

Jag ammade i 18 månader och efter det var mina bröst en aning längre men fortfarande lika fylliga. De skulle få vara total katastrof om jag skulle lägga pengar på att lyfta dem.

Mitt råd är att vänta och se. Det kanske blir en hängmage istället?

Inget häng här inte efter graviditet. Gick från c kupa till e kupa...
Jag tycker tom att mina bröst är snyggare nu efter amning. Mina bröstvårtor var alltid platta innan. Nu har har sugit ut dem!

jag ammar fortfarande och när de är riktigt tämda hänger de mer än innan. Jag antar att det är så de blir sen med, men det stör mig inte, finns ju pushup både i bh och bikini

det är inte alls säkert, mjölkgångarna krymper igen när du slutat. ammande bröst är mycket tyngre än oammande, mina blev helt mjuka igen efteråt och mycket lättare.

mina hängde innan och hänger fortfarande, skulle gärna lyfta och fylla ut, med de 50.000+ kan jag lägga på nått bättre känns det som.

om ingen vill sponsra mig då förstås. :D:d

det lät inte dumt! när de är tomma är de supermjuka och sambon tycker de är skitgosiga :D jag som trodde han skulle tycka de vore kul med härda siliconlika:o

Det drar ihop sig som vindvissla skrev. Mina barn har alltid ammat brösten tomma sen lagt sig på dom som huvudkudde. Inte så kul när man liggammar och tutten är så hängig att bebis kan ha den som kudde! Men som sagt, det försvinner sen.

Jag fick ändå MASSOR av bristningar över hela brösten när mjölken rann till med Rasmus, så jag trodde aldrig de skulle bli så fasta som dom blev sen.

Jag har inte amman något barn än, men jag har därermot opererat brösten. Kanske lite off topic men jag kan säga att det är det bäst investerade pengarna i hela mitt liv :)

Det tror jag säkert, och jag hade också kunnat tänka mig att göra det om

1. Mina bröst såg så hemska ut att det påverkade mitt dagliga liv.
2. Jag hade pengarna.

Men ts har inte ens fått sitt barn än, så det bästa är väl att vänta och se vad för slags tuttar hon kommer få.

Jag har inte ammat, och mina bröst (som sinade självmant) blev mindre, mjukare och säkert något närmare backen, men inte så att någon mer än jag märker det. Graviditeten gjorde att de växte för stunden, och det kommer man nästan aldrig undan.

Jag har inte ammat, och fick heller aldrig någon mjölk (Ja, förutom råmjölk under graviditetens slut då). Mina tuttar växte enormt under graviditeten, och nu är dom.. Tjaa..? Fula. Som in i helvete.

Jag ska fixa till dom senare, men det är ingenting jag skulle ta ett lån för direkt, så det får bli när det finns pengar över!

Min kompis gjorde det, bara lixom... La in lite för att få någon slags form o styrsel på dom haha :p
Det kommer jag nog också göra men längre fram, man vet ju aldrig om man ska ha mer barn eller vad som och sen är jag fattig (men planerar att bli rik :angel: ) så det får komma senare :)
Fast jag har alltid vart missnöjd med mina bröst, de passar inte in på min kropp för jag är så bredaxlad så de ser ut som... Jag vet inte, jag är iaf inte främmande mot silikon.

Bara en tanke.... Kan inte det har att göra med vikten mer än själva graviditeten/amningen?
Har en kompis som snyggat till brösten men inte pga graviditet utan pga att hon varit överviktig typ hela sitt liv och sen gick ner massor i vikt. Vissa går ju upp ruskigt mycket i vikt under en graviditet och vikten+amning kanske gör att brösten inte går tillbaka. Sen tror jag även att en person med små bröst har det bättre än en med stora. Mina stora bröst är ju lixom hängiga varesig jag har varit gravid eller inte medan min kompis små bröst inte är det trots barn...

Jag tror att både viktnedgång och graviditet påverkar tuttarna jättemycket. Amning påverkar mindre

Sämmer det att det blir mkt häng.

Det är ju väldigt individuellt, så du får helt enkelt vänta och se hur just dina bröst blir efter graviditeten.

Personligen har mina blivit en kupstorlek större, lite mjukare, men inte direkt hängiga eller sladdriga efter 3 graviditeter och 3 ammningsperioder.

Så upplevde jag också det sist. Att det var graviditeten och INTE amningen som gjorde brösten lite hängigare. Fast jag tycker inte att de blev så mycket hängigare sist. Under denna graviditeten tycker jag däremot att de blivit lite hängigare, så ett tips till TS är att vänta med att ev fixa brösten tills du fått de barn du vill ha (så gott man kan säga det innan).

Jag har ej ammat (bara direkt efter förlossningen) Men min bröst svällde massa under graviditeten, och det var inte för att jag gick upp massa i vikt, var ganska liten hela tiden, men SHIT vad fula bröst jag har nu, jag funderar verkligen för att göra ett LYFT samt minska det ena lite då dem har olika storlek, så det hindrar mig att kunna ha BH och bikini, inget som passar lixom....men det är ju alltid det här med pengar....:( MEn jag mår verkligen kass av mina bröst, kan INTE gå utan sprotBH, och jag HATAR när min man(som jag har varit i hopa med i 10 år) ser mig bara brösten....han får inte ta på dem när vi "myser"....det fick han iaf innan dem blev så här fula och hängiga......

Men ett lyft kommer jag att göra, då lever jag hellre lite snålt ett tag :crazy: För jag vill inte må så:devil: här pga mina bröst

Liknande trådar

Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 182
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 687
Senast: Anonymisten
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 763
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 147
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar