Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bjussar också på en midsommarbild. Lugnet före stormen osv.
Vacker som alltid @tornblomma och jag bara ÄLSKAR den där gröna färgen
Nu ska du inte ha dåligt självförtroende. Din fotograf kan inte ta fram något som inte finns, han kan bara jobba med det som finns.Tack! Har känt mig väldigt osnygg på senaste tiden men min fotograf har en förmåga att ”fota folk snygga”
Det gröna är nåt nattlinne-artat från Beyond Retro!
Du är så fin!!!Bara för att jag också fastnade på bild på midsommar (utan blommig klänning ) och för en gångs skull såg både glad och vettig ut på samma bild, vilket händer ungefär en gång vart femte år eller så.
Visa bifogad fil 32113
Men åh, tack! Och right back at ya!Du är så fin!!!
KL
Här är en bild på mig när jag sitter och köar för att gå på en rocket launch i Florida! Typ 37 grader varmt och klibbigt som satan men SÅ värt det för att få se något så fantastiskt .
Visa bifogad fil 32124
Det var en Falcon Heavy som flög för övrigt, för eventuella intresserade nördar .
Det var helt sjukt fantastiskt! Jag har sett så många på TV men var liksom inte alls beredd på hur det faktiskt är i verkligheten. Går typ inte att beskriva! Extra coolt att det var på natten också!SÅ avundsjuk på det där för övrigt, måste ha varit galet häftigt!
Så tråkigt när du hittat den perfekta klänningen. Blir nyfiken på vad det var för klänning? Men måste också säga att klänningen du hade på dig på bilden ser jättefin ut. Var har du köpt den?Kan för övrigt berätta att jag brände sönder min midsommarklänning Här hade jag letat sommarklänning i två månader och äntligen hittat en helt perfekt som jag fullkomligt älskade. Fint nedpackad och på midsommarmorgonen skulle den strykas. Strykjärnet ställdes in på syntet och jag tänkte att jag skulle börja stryka redan när det började bli lite varmt för att se hur tyget reagerade. Så fort järnet snuddade klänningen så brändes ett hål lika stort som järnet självt Rakt över rumpan. Ni kan ju gissa min besvikelse, när jag stod där uppe i Roslagen och folk började droppa in utan back-up klänning. TUR att jag hade rest upp dagen innan i klänningen på bilden så jag slapp fira i någon trist svart som jag oftast bär.
Vilken vacker hårfärg du har!Ser lite mosig ut, och det är jag efter flera dagars jobb i värmen och en Gin &Tonic till grillen. Men är ledig i morgon så jag tar nog en till sen och tuppar av
Visa bifogad fil 32138
Vilken vacker hårfärg du har!