Nya bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försenad midsommarbild här med, var ovanligt färgglad dagen till ära :cautious: :D

32162

Häftigt! Fast jag är inte avundsjuk, och åska :nailbiting: vad gjorde ni då?
Hoppades på det bästa, typ! Den var aldrig särskilt nära, men för mig som är åskrädd var det superläskigt oavsett. På sätt och vis är det väl en ganska bra plats att vara på när det åskar eftersom man är omgiven av punkter som är högre än en själv, och ingen annan verkade tycka det var någon stor grej, utan det var mest jag själv som fick försöka hålla mig lugn och försöka låta bli att tänka på att bilen var 2,5 timmar bort :arghh:
Det här är The Cobbler, vid Arrochar! Typ en timme nordväst om Glasgow.

Hoppades på det bästa, typ! Den var aldrig särskilt nära, men för mig som är åskrädd var det superläskigt oavsett. På sätt och vis är det väl en ganska bra plats att vara på när det åskar eftersom man är omgiven av punkter som är högre än en själv, och ingen annan verkade tycka det var någon stor grej, utan det var mest jag själv som fick försöka hålla mig lugn och försöka låta bli att tänka på att bilen var 2,5 timmar bort :arghh:

Ser superläckert ut! Det skriver jag upp på to-do-listan. :)

Tranan var där 99, längta tillbaka, ska bara hitta någon som vill åka med mig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
644
Senast: Myzan87
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 412
Senast: Sassy
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 229
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Jag har ringt psykakuten två gånger idag, men båda gångerna har jag lagt på luren innan jag kommit fram. Jag tycker inte att mitt...
Svar
6
· Visningar
851
Senast: ginnies
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka