Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
lika ilsken uppsyn som vanligt
Menar du allvar? @Tranan ser väl inte arg ut?lika ilsken uppsyn som vanligt
Hade jag inte träffat dig hade jag trott att du var konstant arg.
Oj jag hoppas inte det, att jag ser så arg ut.lika ilsken uppsyn som vanligt
Hade jag inte träffat dig hade jag trott att du var konstant arg.
En klättervän var snäll och fotograferade mig idag Känns så ovant att hamna på bild, och ännu mer ovant att hamna på bilder som inte är porträttbilder.
Själv skulle jag villja har den som förfatarbild på en bok som jag aldrig skiver klart.
Nej! Jag tänkte nyss för mig själv "tranan ser alltid så sympatisk och trevlig ut"Oj jag hoppas inte det, att jag ser så arg ut.
Häftigt! Fast jag är inte avundsjuk, och åska vad gjorde ni då?
Hoppades på det bästa, typ! Den var aldrig särskilt nära, men för mig som är åskrädd var det superläskigt oavsett. På sätt och vis är det väl en ganska bra plats att vara på när det åskar eftersom man är omgiven av punkter som är högre än en själv, och ingen annan verkade tycka det var någon stor grej, utan det var mest jag själv som fick försöka hålla mig lugn och försöka låta bli att tänka på att bilen var 2,5 timmar bortHäftigt! Fast jag är inte avundsjuk, och åska vad gjorde ni då?
Det här är The Cobbler, vid Arrochar! Typ en timme nordväst om Glasgow.Var är ni?
Hoppades på det bästa, typ! Den var aldrig särskilt nära, men för mig som är åskrädd var det superläskigt oavsett. På sätt och vis är det väl en ganska bra plats att vara på när det åskar eftersom man är omgiven av punkter som är högre än en själv, och ingen annan verkade tycka det var någon stor grej, utan det var mest jag själv som fick försöka hålla mig lugn och försöka låta bli att tänka på att bilen var 2,5 timmar bort
Det här är The Cobbler, vid Arrochar! Typ en timme nordväst om Glasgow.
Tranan var där 99, längta tillbaka, ska bara hitta någon som vill åka med mig.Hoppades på det bästa, typ! Den var aldrig särskilt nära, men för mig som är åskrädd var det superläskigt oavsett. På sätt och vis är det väl en ganska bra plats att vara på när det åskar eftersom man är omgiven av punkter som är högre än en själv, och ingen annan verkade tycka det var någon stor grej, utan det var mest jag själv som fick försöka hålla mig lugn och försöka låta bli att tänka på att bilen var 2,5 timmar bort
Det här är The Cobbler, vid Arrochar! Typ en timme nordväst om Glasgow.
Bilden är fantstisk, men namnen gör det så magisktDet här är The Cobbler, vid Arrochar! Typ en timme nordväst om Glasgow.