Tack där är den länken ju Ja lite förvirrad efter jobbet såÄr nog bättre om du lägger in såna bilder här: https://www.bukefalos.se/threads/fototrad.1439102/page-30
Tror denna är tänkt för bilder på oss själva
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack där är den länken ju Ja lite förvirrad efter jobbet såÄr nog bättre om du lägger in såna bilder här: https://www.bukefalos.se/threads/fototrad.1439102/page-30
Tror denna är tänkt för bilder på oss själva
Jag tror du kan släppa kraven på dig, det är inget fel på din hållning, ifall det inte var meningen att du skulle stå Givakt såklartDet regnade och åskade när vi besökte Norrvikens Trädgårdar... särbon vägrade lämna husbilen! Jag ansåg att som geolog med fältvana kan jag ju inte banga för lite regn
Det var ändå underbart att se (en del) av trädgården och det var mycket nostalgi, jag var dit med mamma när jag var yngre tonåring
Ute vid Dagshögs stenbrott i Torekov:
Och i Smygehuk blåste det som f-n men solen hade tagit sig fram iaf:
(ignorera min hållning, den är bedrövlig... jag måste verkligen börja träna)
Jag tror du kan släppa kraven på dig, det är inget fel på din hållning, ifall det inte var meningen att du skulle stå Givakt såklart
KlättraNä, inte direkt men jag behöver stärka upp axelpartiet. Något min naprapat påpekar och jag har en tendens att glömma
Årets midsommaroutfit
Visa bifogad fil 31769
Den där längden och färgen är så himla fin på dig !Vaknade upp med fantastisk volym
Visa bifogad fil 31884
Den där längden och färgen är så himla fin på dig !
Tack jag saknar dock mitt långa ganska ofta, haha.
Åh jag saknar mitt långa hår så mycket! Tur att det växer ut i alla fall. Även om kort hår är snyggt och väldigt skönt när det är varmt.
Ja det är mycket svalare nu, sjukt skönt! Men det krävs så mycket fix för att det ska se bra ut
Funderar på att spara ut min orginalfärg och sen låta det växa till vintern igen... det blev så himla slitet av blekningarna