Bjuder på en träningsselfie Jag och hunden tog en liten löprunda på min lunchrast idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken fräsch och fin hud du har!
Båda som är helt underbara!Brukar ju inte hänga i den här tråden, men som en del i sorgeprocessen efter min älskade häst Cézanne som jag fick ta bort i förra veckan 28 år gammal lägger jag in denna. Frågan är om det är hästen som är smal eller jag som är tjock?
Visa bifogad fil 19879
Fin är du oavsett.Brukar ju inte hänga i den här tråden, men som en del i sorgeprocessen efter min älskade häst Cézanne som jag fick ta bort i förra veckan 28 år gammal lägger jag in denna. Frågan är om det är hästen som är smal eller jag som är tjock?
Visa bifogad fil 19879
Brukar ju inte hänga i den här tråden, men som en del i sorgeprocessen efter min älskade häst Cézanne som jag fick ta bort i förra veckan 28 år gammal lägger jag in denna. Frågan är om det är hästen som är smal eller jag som är tjock?
Visa bifogad fil 19879
Tar inte så många bilder nu för tiden, men nu jäklar blev det en selfie i dag med.
Du är så fin!
Är det dina riktiga fräknar?
Tack! Nej, jag färgar huden för att få fräknar, men jag kommer nog tatuera fräknar så fort jag vågar. Känner mig naken utan.
Vill också tatuera in...
Vad färgar du med? Jag körde brun utan sol i somras!
Har kört med ögonbrynsfärgen. Men köpte henna idag, det ska tydligen fungera bra. Ska testa ikväll!
Åh... fina Cezanne Tänk så underbart att hon fick komma till dig ändå, och att ni fick så många bra år tillsammans! Och bilden är jättefin! Det hade nog sett lite konstigt ut om hon haft huvud lika brett som en människokropp eller om en människokropp varit lika smal som ett hästhuvudBrukar ju inte hänga i den här tråden, men som en del i sorgeprocessen efter min älskade häst Cézanne som jag fick ta bort i förra veckan 28 år gammal lägger jag in denna. Frågan är om det är hästen som är smal eller jag som är tjock?
Visa bifogad fil 19879
Det här med att titta in i kameran är inte min starka sida!