När man gör sig redo för en utekväll och inser att det annars så lättskötta håret helt gett upp hoppet om allt vad gravitation heter
Visa bifogad fil 19873
Mitt ser likadant ut när jag fönar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När man gör sig redo för en utekväll och inser att det annars så lättskötta håret helt gett upp hoppet om allt vad gravitation heter
Visa bifogad fil 19873
Så fin bild på er båda ! Beklagar förlusten.Brukar ju inte hänga i den här tråden, men som en del i sorgeprocessen efter min älskade häst Cézanne som jag fick ta bort i förra veckan 28 år gammal lägger jag in denna. Frågan är om det är hästen som är smal eller jag som är tjock?
Visa bifogad fil 19879
Haha ja alltså jag testade det här med att föna upp och ner som min frisör talar så varmt (hehe, pun not intended) om. Och ptja, fart på håret blev det ju i alla fall!Mitt ser likadant ut när jag fönar
Mitt ser likadant ut när jag fönar
Två från helgen!
Jag igår efter avklarat Rosa Bandet-lopp, fixade min mål-tid heja mig!
Tack! Jag är nog ganska snäll, tror jagBrukar inte kommentera i Bildtråden.
Men fin klänning och du ser väldigt snäll och trevlig ut !
Brukar ju inte hänga i den här tråden, men som en del i sorgeprocessen efter min älskade häst Cézanne som jag fick ta bort i förra veckan 28 år gammal lägger jag in denna. Frågan är om det är hästen som är smal eller jag som är tjock?
Visa bifogad fil 19879
Grattis! Alltid roligt när man når sin mål-tid