Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Krya på dig, från en annan som också har en förkylning (tack och lov ingen feber än men hosta och "snorskalle" deluxe).Visa bifogad fil 19187sjuk och grinig för att jag fick ställa in en tävling idag som jag såg fram emot. Förbannade förkylning. Hade jag bara sluppit febern så..
Tack verkar som om jag är den enda förkylda i omgivningen som bara har feber och är bara lite täppt. Alla andra snorar och har sig i stället.Krya på dig, från en annan som också har en förkylning (tack och lov ingen feber än men hosta och "snorskalle" deluxe).
Jag hade nog hellre valt lite feber än detta snorande, känns som det är bättre det bryter ut ordentligt så det snabbt kan gå över, men men. Får hoppas vi kryar på oss snabbt i alla fall.Tack verkar som om jag är den enda förkylda i omgivningen som bara har feber och är bara lite täppt. Alla andra snorar och har sig i stället.
Ja ett evigt snorande med tillhörande täppa kan kvitta. Hellre feber då. Känner ganska skaplig idag redan, möjligen en begynnande huvudvärk men inget värreJag hade nog hellre valt lite feber än detta snorande, känns som det är bättre det bryter ut ordentligt så det snabbt kan gå över, men men. Får hoppas vi kryar på oss snabbt i alla fall.
Idag kändes det bättre mest snorande och halsen kliade lite, men nu är hostan tillbaka, hoppas jag kan hosta loss massa slem så det släppet nån gång. Bra att det blivit bättre för din del, håller tummarna att min ger med sig också.Ja ett evigt snorande med tillhörande täppa kan kvitta. Hellre feber då. Känner ganska skaplig idag redan, möjligen en begynnande huvudvärk men inget värre
Tog en bild med helt neutralt ansiktsuttryck. Det ser verkligen ut som jag är död på insidan
Tur jag har nära till skratt
Visa bifogad fil 18972
Ibland blir en sådär underbar på bilder
Åååh, vilket nummer hade loket? Person- eller godståg? Får lite nostalgiska vibbar nu ju.Du gillar uniformen tror jag, eller så är du helt enkelt en stolt järnvägare.
Jag får väl också bidra med en järnvägsbild.
Visa bifogad fil 19246
Jag kör en Rc6 i tåg mot Göteborg.
Åååh, vilket nummer hade loket? Person- eller godståg? Får lite nostalgiska vibbar nu ju.
Vet jag hade ett block där jag skrev upp alla nummer loken hade, 1417 var en favorit, varför vet jag inte. Minns jag nästan grät lite när några målades om till svarta, saknade de gamla blå, röda och vita färgerna, även om den gamla orangea färgen är en riktig nostalgisk hit.
Visa bifogad fil 19252
Det var Rc6 1384 i rst 484 mot Göteborg den 5.2.2008. Vi kom bara till Kungsbacka på grund av översvämning längre fram.
Jag tror banne mig jag åkt bakom det loket, det är något visst med dom loken (fortfarande mina favoriter). Nästan så jag överväger på att skaffa en sådan tuta som de har, att sätta i lastbilen.
Minns jag älskade att sitta baklänges gärna så nära fönstret det bara gick. (bilden här under är från 2004, pendlade dagligen med tågen till skolan).
Visa bifogad fil 19253
Tack. Nu är jag inte lika ung och fager längre, men jag är mig själv och det är det viktigaste.Fin bild!
Nåja - på de bilder du lagt upp ser du riktigt tjusig ut!Tack. Nu är jag inte lika ung och fager längre, men jag är mig själv och det är det viktigaste.
Möjligt ur andras ögon, men ej mina egna. Är väl som vanligt att en är för hård mot sig själv.Nåja - på de bilder du lagt upp ser du riktigt tjusig ut!