Haha! Vad jobbar du med? Vi kommer "snart" (ingen vet när, bara att) få nya kläder. Vet inget om hur de kommer se ut, men risken finns att det blir orange... Alltså. Jag är hellre grön än orangeVi har också tokigt gröna tröjor, de är gräsliga!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha! Vad jobbar du med? Vi kommer "snart" (ingen vet när, bara att) få nya kläder. Vet inget om hur de kommer se ut, men risken finns att det blir orange... Alltså. Jag är hellre grön än orangeVi har också tokigt gröna tröjor, de är gräsliga!
Haha! Vad jobbar du med? Vi kommer "snart" (ingen vet när, bara att) få nya kläder. Vet inget om hur de kommer se ut, men risken finns att det blir orange... Alltså. Jag är hellre grön än orange
Samtidigt är det lite skönt att inte behöva tänka på att "se ordentlig ut" på jobbet Det är ändå meningslöst. De kollegor som inte ser tokiga ut i våra kläder, det är sådana där toksnygga personer som passar i precis allt.Städerska!
Ja, jag förstår det, mycket få personer klär ju i orange tycker jag!
Visa bifogad fil 18843
Visa bifogad fil 18856
Smink för bröllop klart! Håret är oklart ännu..
Tärnkläderna är nerpackade och redo!
Vad fin du var med sån eye-liner. Skitsnyggt!
Tack känner mig väldigt fin!
Trött Red_Chili som preciiis blivit klar med veckans sista jobbrunda. I regn. Enda fördelen med regnet är att jag då kan ha regnjackan, som i mina ögon är mycket snyggare än våra tokigt gröna tröjor
Jag har smurfblå pyamaskläder eller något som liknar en rymddräkt på jobbet. Skulle gärna byta.
Vi måste ju få se bild på hela bröllopsutstyrseln!T
Tack heart
Vad jobbar du med?