Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jäklar, är det det där som alltid har glömt sig i en knut när jag har sett dig!Innan klippningen idag, jag har blivit ett får!
Visa bifogad fil 14347
Jag har alltså alltid haft självfall men nu har det blivit KRULLIGT Det är inte hela håret heller utan delen i bakhuvudet fram till kanten av öronen typ Det började för några år sedan med ett "stråk" mitt bak på ca 2 cm.
Ingen efterbild för jag gjorde inget upphetsande, hon kortade av det 2,5-3 cm bara
Åh vad nyfiken jag blir att se en bild på dig med utsläppt hårInnan klippningen idag, jag har blivit ett får!
Visa bifogad fil 14347
Jag har alltså alltid haft självfall men nu har det blivit KRULLIGT Det är inte hela håret heller utan delen i bakhuvudet fram till kanten av öronen typ Det började för några år sedan med ett "stråk" mitt bak på ca 2 cm.
Ingen efterbild för jag gjorde inget upphetsande, hon kortade av det 2,5-3 cm bara
Jäklar, är det det där som alltid har glömt sig i en knut när jag har sett dig!
Finväder och grillen i full fart
Vad fin hy du har! Eller ja, hela du är förstås fin men det var spontana tanken
Skitsnyggt skulle jag säga!Vaknade upp med rätt mycket... volym imorse
Visa bifogad fil 14423
Skitsnyggt skulle jag säga!
Men, vad fint!
Vilken härlig bild! Och härlig aktivitet! Det är typ ett av skälen till varför jag kan tänka mig flytta nedåt.