Jag åkte skidor i söndags.... stavarna är nerstuckna 83 cm i snön.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snyggt!På väg in till stan
Visa bifogad fil 14075
Tack!Snyggt!
Var är det någonstans? Här i Skåne är det så varmt att folk börjar ligga och sola på stranden.Visa bifogad fil 13740
Jag åkte skidor i söndags.... stavarna är nerstuckna 83 cm i snön.
Visa bifogad fil 14113Min kära lillebror och jag
Tack så mycket! Sminkad av proffs och suddig bild gör underverk .Herregud vad du ser fräsch ut!
Jag trodde det var vinet som gjorde detTack så mycket! Sminkad av proffs och suddig bild gör underverk .
Trots vinet. Håller kvällens 5:e eller 6:e glas i handen . De flesta bilderna såg något annorlunda utJag trodde det var vinet som gjorde det
Nej men du är ju alltid snygg
Det där är ingen selfie. Det där är ett porträtt!Woaaah! Jag tror inte att jag har varit inloggad på buke sedan jag tog mitt pick och pack och flyttade femtio mil. För två ÅR sedan (!!). Sedan dess har jag nog bytt liv till 100%. Här får ni en selfie från igår!
Visa bifogad fil 14139
Välkommen tillbaka!Woaaah! Jag tror inte att jag har varit inloggad på buke sedan jag tog mitt pick och pack och flyttade femtio mil. För två ÅR sedan (!!). Sedan dess har jag nog bytt liv till 100%. Här får ni en selfie från igår!
Visa bifogad fil 14139