Nya bilder

Yeah

Trådstartare
Sv: Nya bilder

Dom är ju bara för underbart söta! :love:
Jag vet att jag är partisk men det finns inget så underbart som en dvärgpinscher. :love:
 
Sv: Nya bilder

Bilderna är tagna den 26/12, sedan dess har det (tyvärr) kommit lite mera snö. Men fortfarande är det inte mycket, och förhoppningsvis fortsätter det så.
Varken jag eller Harry är särskilt förtjusta i snön. ;) :D
 
Sv: Nya bilder

Nä, onekligen inte. Nu har han dessutom börjat mogna på sig mer psykiskt, så han blir bara trevligare och trevligare.
 
Sv: Nya bilder

Tackar.
Dom är dock ett rätt omaka par, min lilla råtta och pappas ångvältsgolden.
Hon har inte riktigt fått någon styrsel i kroppen än, så oftast slutar det med att hon rusar över Harry när dom busar eftersom hon inte hinner stanna. ;)
 
Sv: Nya bilder

Julie mognar fortfarande. En del bakslag fortfarande men på det stora hela fungerar hon bättre och bättre. :)
Hon kommer nog aldrig att bli en enkel hund, men så länge hon fungerar så är jag nöjd.
Men vill jag ha en hund som älskar allt och alla får jag köpa en ny. :angel: :D
 

Liknande trådar

Hästvård Min lille grabb har som jag upptäckte idag fällt enormt mycket päls. Har innan inte lagt märke till det och vinterpälsen har vart tät...
Svar
10
· Visningar
1 778
Senast: Monifa
·
Hästvård Var iväg och kollade till min unghäst idag och upptäckte att han hade en del kala fläckar i ansiktet, allt från pyttesmå till ca 10*5...
Svar
17
· Visningar
2 101
Senast: Oh_really
·
Övr. Hund Tänkte att man kunde lägga in lite roliga bilder på hundarna här, börjar själv med följande:
8 9 10
Svar
182
· Visningar
35 920
Senast: martha
·
Övr. Hund Tog med mig de sista bilderna från tråd II. :)
100 101 102
Svar
2 029
· Visningar
161 968

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp