Nya bilder på kaninerna mina

Sv: Nya bilder på kaninerna mina

Bebisarna, som nu är 5v gamla. :)
Dragon - Till salu vid 8v.

Krasse - Tingad!

Teo - Tingad!

Iris - Stannar.

Lilja - Till salu vid 8v.

Det var allt! :)

ÅÅ, så söta :) !! Man blir verkligen sugen på att skaffa sälskap till min kanin men det får jag inte. :cry:

Är det kul att ha kaninuppfödning? Det har jag drömt om länge!!

Det är jättekul. Men har jättedåligt med burar och pengar, så har bara ett avelspar.. :/ Om man ändå kunde vinna lite pengar. :angel:

ja men endå!!! Är det många som vill köpa kanin ungar eller är det svår att få tag på köpare?

Hur gammla är ungarna när de öppnar ögonen?

Gu vad söta kanin ungar är när de nyfiket skuttar omkring. Burkar alla vara nyfikna?

:)

Smultronblomma skrev:
ja men endå!!! Är det många som vill köpa kanin ungar eller är det svår att få tag på köpare?

Hur gammla är ungarna när de öppnar ögonen?

Gu vad söta kanin ungar är när de nyfiket skuttar omkring. Burkar alla vara nyfikna?

:)

Jodå, det brukar vara ganska lätt att få ungarna sålda. Men det kan ju ha lite med att göra vart man bor.

De är ca 10-12 dagar gamla när de öppnar ögonen. :)

Tja, de flesta brukar göra det. Men sen finns det ju de som hellre ligger i trygga boet. :P

vilken är den vanligaste färgen du avlar? Har de samma färg på ögonen när de föds som när de är gamla?

Du som verkar kunna så mycket om kaninen kan du svara i min kanintänders tråd. :smirk: Har du fler bilder på de mindre kaninerna? De är så söta!! :D

Smultronblomma skrev:
vilken är den vanligaste färgen du avlar? Har de samma färg på ögonen när de föds som när de är gamla?

Du som verkar kunna så mycket om kaninen kan du svara i min kanintänders tråd. :smirk: Har du fler bilder på de mindre kaninerna? De är så söta!! :D

De färger som brukar ploppa upp är blått, isabella och svart. :)
Ska snart skaffa mig ett dvärgvädur-avelspar i blått. :D Eller förhoppningsvis snart iaf.

En del kaninungar kan ha nästan blåa ögon som små, men bruna när de blir äldre. Mina har bruna ögon från de föds. :) Ska ta nya kort på ungarna imorrn, så lägger in då. :D

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 806
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 486
Senast: Svartkatt
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
706
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama