Nya bilder på Atlaz :)

Calazirya

Trådstartare
Atlaz fyller 1 år på Lördag och nu tänkte jag visa vad stor och vacker min bebis börjar bli ..

Midsommar2005019.jpg

Atlazsommaren05008.jpg

Atlazsommaren05011.jpg

Midsommar2005021.jpg

Atlazsommaren05002.jpg

För att förstå kan ni se på en bild då han är 15 veckor

Sv: Nya bilder på Atlaz :)

Vad rolig huden ser ut på översta bilden. :D Men han är jättefin! Hur hög är han?

ser ut som om han har simhud eller fladdermusvingar på första bilden!!

Hur stor är han och hur mycket väger han??
Det är lite annat än min lilla kines, haha!

Min pappas kompis har en sådan där fast svart som heter Linus. Han tror att han är en knähund :crazy: :D

När jag jobbade förut kom det in en tant som hade en GD "valp" som var hög som ett höghus. Men hon hade tejpat upp öronen på den för att de senare skulle stå.
Hur är det med GD, ska öronen stå eller hänga?
Jag har en gammal bild i en gammal bok på en gammal GD, den står nog öronen på när jag tänker efter... Men det kanske är ändrat nu?

Om du skall ha stående öron på en GD så måste dom kuperas, det är olagligt så dom skall hänga ...

Han är ca 85 cm hög och väger mellan 70-80 kg ( närmare 80 )

Och JAPP grandisar är knähundar, atlaz brukar backa upp och sätta sig i mitt knä med framtassarna i marken.

Han är så himla cool! Jag vill så gärna att våra bebisar ska få träffas och leka! Jag som tycker att min bebis är stor...!!! :-)

Calazirya skrev:
Om du skall ha stående öron på en GD så måste dom kuperas, det är olagligt så dom skall hänga ...

Han är ca 85 cm hög och väger mellan 70-80 kg ( närmare 80 )

Och JAPP grandisar är knähundar, atlaz brukar backa upp och sätta sig i mitt knä med framtassarna i marken.

Han var JÄTTEFIN!

Haha va kul att ha en åttikilos klump i knät ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 926
Hundträning Tänkte göra en tråd för dem som ska springa muddypaws nu kommande helg och sen nästa år. Om man vill styra upp en buketräff alt visa...
2
Svar
35
· Visningar
2 160
Senast: Acto
·
Övr. Hund Har en Mim Allsafe hemma i L men den är lite för stor för mina hundar. Tänkte att en M blir perfekt då men döm av min förvåning när den...
Svar
0
· Visningar
257
Senast: Viva
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 609
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka