Sv: Ny viktutmaning
Först så skall jag fortsätta äta mina 3 påsar om dagen, men sedan skall jag lägga till mat. Första dagen 100g kött/fisk/fågel (protein), andra dagen samma men ca en knytnäve sallad, råa eller kokta. Sedan så utökar jag salladsbiten för var dag som går, men behåller fortsatt 100g protein som inte utökas.
Den veckan kommer jag stå still på vågen eftersom jag fyller på depåerna igen och kroppen lagrar kolhydrater, men eftersom jag nästan inte äter många kalorier så går jag inte upp. Man måste vara stenhård på den punkten!
Porfyr: Jo, jag har midjemått 92, men mina armar är ivägen, så det kanske inte syns
Danaa: Tack!!!
Idag har jag som vanligt tagit en powerwalk. Ni som äter, hur sent äter ni på kvällen? Börjar planera in min mat om 1 vecka oh tänkte äta vid dessa tider:
Kl. 7, 11, 15, 19 då med fyra timmars mellanrum, nu i början, sedan skall jag ju lägga till 1-2 mål till, så jag äter ca var 3
je timme. Det måste väl vara bra så jag inte blir hungrig mellan målen. Men på kvällen, 19 tar man sista målet och om jag blir hungrig igen kanske vid 21 vad skall man ta då? en frukt?