Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Läste att Andreas Helgstrand skaffat en ny stjärna för över fem miljoner. Video utlovas. Kollar videon och blir lite förvånad över att detta ska vara femmiljonersgångarter - det jag ser är att benen rör sig men ryggen är rätt stilla. - Ska det vara så här? Känns inte rätt för mig, mera sprätt.... apropå det där med att rörelsen förutsätter att muskeln spänns och slappnar av i harmonisk rytm.
Är det videon som är dålig eller är det hästen som är ung? Jag har kikat en gång till, men får inte den där wow-känslan. T_B *gnällkärring*
http://www.psi-auktion.de/php/flvpl...SI_08_Nr_06.flv&image=videos/video_bigger.gif
Nej, ingen wowkänsla för mig heller.
Delvis knapp.
Jag tycker det är jätteWOW för hästen och ryttarinnan såklart, ni som inte tycker det, vad ska ni ha och vad har ni sett som är så mycket bättre?
Ni som inte tycker denna är WOW, har förmodligen aldrig sett en 4årig dressyrhäst...och inte en uppvisningsfilm heller förmodligen...
KL
Fantastisk häst, fantastisk ryttare, fantastisk uppvisningsfilm.
Ni som inte tycker denna är WOW, har förmodligen aldrig sett en 4årig dressyrhäst...och inte en uppvisningsfilm heller förmodligen...
Den har mekaniken och nu är det bara upp till utbildaren att sätta styrka i den. Allt annat har den naturligt.
*vill ha*
Det blir som att se en skitsnygg sportbil och säga "jag tycker inte om den för den är röd"
eller "jag tycker inte Zlatan är duktig för han har för stora fötter"
Underbar häst - lätt och härlig!!!!!!! Säger inget annat!!!! Men jag hade velat ha mer arbete i ryggen - och hade då gärna "offrat" lite ben. Det var det som jag ville ha synpunkter på. Men det verkar som om jag är rätt ensam om den funderingen. /
KL
Fantastisk häst, fantastisk ryttare, fantastisk uppvisningsfilm.
Den har mekaniken och nu är det bara upp till utbildaren att sätta styrka i den. Allt annat har den naturligt.
*vill ha*
Jag är nog för långt från svår dressyr för att fatta varför man inte kan visa hästar där de är som uppvisning, visst kan man låta den sprätta iväg och visa sin mekanik för köpares skull, men hela tiden när den faktiskt inte bör gå så