Ny ryker kudden!

nevin

Trådstartare
Min lilleman börjar bli stor, idag har han vänt sig flera gånger vid läggningen för att han inte vill sova. Det har han gjort förut med, men när han väl somnat ligger han snällt på rygg och sover. Ikväll har jag vänt på honom massor av gånger även efter att han somnat, sista gången nu låg han med ansiktet helt nerborrat i kudden och sov.....


Jag tog iallafall bort kudden nu, utifallatt han vänder sig inatt och jag inte märker det, han ligger iofs på en ullfäll, men den är väldigt korthårig och nästan tovad där han ligger så det borde ju inte vara någon fara tycker jag.

Han är så grymt söt när han ligger på mage och försöker kika över kanten på spjälis, och ler så stort när man kommer in och frågar honom om han inte kan sova :love::love: Men samtidigt blir jag lite orolig över hans sovställning, han kan ju flytta på huvudet när han ligger på mage när han är vaken, men tänk om han somnar så djupt att han glömmer bort det när han sover?
 
Sv: Ny ryker kudden!

Jag har alltid haft kudde till Sebastian, och det har gått hur bra som helst. Han somnade alltid på rygg som liten, men vände sig i sömnen sen, och har aldrig sovit så djupt att han inte flyttat sig om han legat "fel".

Numera är han förvisso 16 mån gammal, men sover alltid med huvudet nerborrat i kudden.. Jag hade fått panik av att sova så! Men han verkar stormtrivas :D
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 737
Senast: __sofia__
·
Småbarn Nu behöver jag eran hjälp... Vi har en tjej här hemma som fyller tre år i sommar. Hon har ALLTID varit väldigt svår att söva och har...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 032
Senast: Lingon
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 036
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Varning för känsliga, om man inte kan läsa om uppkastningen. Min sambo var ute på krogen inatt. Han har lite svårt att lära sig vart...
2
Svar
24
· Visningar
4 855
Senast: Andromedae
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Köpa stamtavla av uppfödare?
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

  • Föräldrar till barn som rider
  • Födda -21
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp