Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja, han lade sig så snyggt tillrätta där, med mössan lagom ner över ögonen, armen ut och så helt nochalant uttryck Mitt knasbarn, nästan alla kort man tar blir antingen för suddiga pga av rörelser, eller så där!
Det är verkligen kul att fota honom, han gråter aldrig när kameran är framme, hur ledsen eller hungrig han än är! Däremot är det ju rätt mycket rörelse i grabben, så 90 % av alla kort blir suddiga eller så blir de helt knäppa när han slår till med någon nygg min eller så
Med tanke på dödskallar: både jag och sonen är galna i allt med dödskallar på både kläder och saker.
Så självklart har vi köpt massa dödskalle-kläder till bebis.
Min mamma och mormor (och många fler om man läser bloggar osv.) tycker att det är ytterst osmakligt att klä bebisar i dödskallar, och såg ut så här när jag visade vad jag packat ner för kläder i BB-väskan!
Jag ser faktiskt inte problemet! Hoppas dödskallarna håller sig i modet länge...
Hästnyheter Jag har aldrig sett ridning som en idrott..sport är det ju om man tävlar men idrott har jag nog aldrig kallat ridning för. Fast på vissa...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.