Ny krubba?

Huntress

Trådstartare
Jag håller på och letar efter en ny krubba till min häst, och jag tycker konstigt nog att det verkar vara ganska svårt att hitta? :confused: Jag har kikat på bland annat Hööks krubbor, men på Hööks har de bara en modell, med järnbeslag på sidorna som jag inte vill ha.

Jag är heller inte intresserad av sådana "transportkrubbor" som man kan hänga över en kant, utan jag vill ha en vanlig krubba i hårdplast (inga plåtkrubbor!) som man skruvar upp på väggen. De flesta ridsportaffärer här säljer inte krubbor, så jag börjar få lite idétorka här. Börjes har en liknande modell, men jag vill gärna ha fler tips! :)

Sv: Ny krubba?

Nordpost eller liknande försäljare. Jag har en rejäl i plast som har halvrund botten, inga hörn som blir ingrodda, mkt praktisk.

Sv: Ny krubba?

Granngården? Där har de allt möjligt så en krubba borde du kunna hitta.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 304
Senast: Edla
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 770
Senast: qitis
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 322
Senast: Johanna1988
·
Utrustning Hej allihopa! Jag letar efter en ny kavaj eftersom jag snällt får inse att den jag har inte passar mig :banghead: idag har jag varit...
Svar
1
· Visningar
2 192
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka