Det där var f-n helgerån, man travesterar inte Queen på det sättet!
(inspelat av nån med lite för mycket fritid)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där var f-n helgerån, man travesterar inte Queen på det sättet!
Jag håller definitivt med dig.Jag tycker att vuxen tappar sin attraktionskraft om den delas upp. Jag gillar att det är en massa olika ämnen, även om man inte alls är intresserad av dem.
Jag förstår inte ens nyttan av de olika prefixen. Hur är det tänkt att de ska användas?Jag tycker att vuxen tappar sin attraktionskraft om den delas upp. Jag gillar att det är en massa olika ämnen, även om man inte alls är intresserad av dem.
Nu spelade jag videon för sambon. Han sa att han blev glad av den och påpekade att jag haft en lite för snäv beskrivning av hans musiksmak. Varför nämnde jag inte dubremixer av klassisk hardcore till exempel ?Åh herregud. Jag är nästan frestad att ge dig min sambos nummer. Nu skulle säkert bonda. Jag brukar kalla hans genre för "olyssningsbart" det sträcker sig liksom från experimentell jazz till iransk dödsmetall via mongolisk strupsång... Men det gemensamma nämnaren är att den ger mig och de flesta andra huvudvärk
Huh... Tänk om Buke hade en miljard underrubriker som Familjeliv :OJag tycker att vuxen tappar sin attraktionskraft om den delas upp. Jag gillar att det är en massa olika ämnen, även om man inte alls är intresserad av dem.
Eller FlashBack.Huh... Tänk om Buke hade en miljard underrubriker som Familjeliv :O
Jag har bara tittat in där enstaka gånger för över 10 år sedan, fanns inget som verkade vettigt öht där.@vallhund Längesedan som jag var in där men vad jag minns var det lååååångt ifrån FL:s kaos. Har väl med moderering att göra också, antar jag
Jag har redan startat en allmän musiktråd.Inte en egen kategori, jag tycker det är illa nog att hem och hobby skilts från vuxen.
Men man kan ju starta en egen musiktråd om man vill. Det finns ju sådana för dejting, bantning ect.
Jag gillar också att prata om musik!Tyckte det var en intressant frågeställning, och kollade hur många trådar av de hundra senaste som enligt rubriken tycktes handla om musik (förutom den här). Den enda jag kunde finna var [Eurovision Song Contest 2017 - FINAL] på 87:e plats.
En forumdel för resor eller nutidspolitik ligger betydligt bättre till.
Jag skulle dock kunna tänka mig prata om musik. Däremot tror jag väldigt få av forumdeltagarna skulle vilja tala med mig om den musik jag vill prata om, så jag brukar behärska mig från det.
Det verkar som om folk inte är speciellt intresserade av att prata om musik här.Jag har redan startat en allmän musiktråd.
http://www.bukefalos.com/threads/allman-musiktrad.1436773/
Junior Pethead
Så klart! Haha, vad smart du är! Eller kanske kultur? Den kategorin skulle kunna innehälla:"Underhållning" möjligtvis.
(tv-serier, filmer, musik, spel...t.ex.) men en ren för musik tror jag inte det finns någon direkt mening med?
Jag håller med. Jag tycker redan att det är alldeles för många "Stora tråden om ...". Om någon har svårt att hitta ett par bra sneakers så startar hon alldeles för ofta inte en tråd om det, utan startar istället "Stora tråden om sneakers, här kan vi diskutera allt som rör sneakers".Jag tycker att vuxen tappar sin attraktionskraft om den delas upp. Jag gillar att det är en massa olika ämnen, även om man inte alls är intresserad av dem.
Nä varför det? Vad skulle det tillföra?Så klart! Haha, vad smart du är! Eller kanske kultur? Den kategorin skulle kunna innehälla:
Junior Pethead
- Litteratur
- Film och filmproduktion
- TV- Serier, TV-program
- Konst
- Musik
- Teater
- Humor
Lite för mycket fritid? Männskan behöver skaffa sig ett liv.(inspelat av nån med lite för mycket fritid)
Nej, det verkar inte så och det är riktigt tråkigt!Det verkar som om folk inte är speciellt intresserade av att prata om musik här.
Ja, precis!Huh... Tänk om Buke hade en miljard underrubriker som Familjeliv :O
Det finns ju fler forum än bukeNej, det verkar inte så och det är riktigt tråkigt!
Ja, precis!
Junior Pethead