Skorpion76
Trådstartare
Hur många här på Buke är intresserade av att diskutera muik? Skulle det vara br< eller åligt med en särskild kategori där man diskuterar musik här på Buke?
Junior Pethead
Junior Pethead
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, jag ställde bara en fråga.Tycker du verkligen att det läggs upp så många trådar om musik här att det kräver en egen forumdel?
Nej, jag ställde bara en fråga.
Junior Pethead
Tyckte det var en intressant frågeställning, och kollade hur många trådar av de hundra senaste som enligt rubriken tycktes handla om musik (förutom den här). Den enda jag kunde finna var [Eurovision Song Contest 2017 - FINAL] på 87:e plats.Tycker du verkligen att det läggs upp så många trådar om musik här att det kräver en egen forumdel?
Underbar video!Tyckte det var en intressant frågeställning, och kollade hur många trådar av de hundra senaste som enligt rubriken tycktes handla om musik (förutom den här). Den enda jag kunde finna var [Eurovision Song Contest 2017 - FINAL] på 87:e plats.
En forumdel för resor eller nutidspolitik ligger betydligt bättre till.
Jag skulle dock kunna tänka mig prata om musik. Däremot tror jag väldigt få av forumdeltagarna skulle vilja tala med mig om den musik jag vill prata om, så jag brukar behärska mig från det.
Åh herregud. Jag är nästan frestad att ge dig min sambos nummer. Nu skulle säkert bonda. Jag brukar kalla hans genre för "olyssningsbart" det sträcker sig liksom från experimentell jazz till iransk dödsmetall via mongolisk strupsång... Men det gemensamma nämnaren är att den ger mig och de flesta andra huvudvärkTyckte det var en intressant frågeställning, och kollade hur många trådar av de hundra senaste som enligt rubriken tycktes handla om musik (förutom den här). Den enda jag kunde finna var [Eurovision Song Contest 2017 - FINAL] på 87:e plats.
En forumdel för resor eller nutidspolitik ligger betydligt bättre till.
Jag skulle dock kunna tänka mig prata om musik. Däremot tror jag väldigt få av forumdeltagarna skulle vilja tala med mig om den musik jag vill prata om, så jag brukar behärska mig från det.
Åh herregud. Jag är nästan frestad att ge dig min sambos nummer. Nu skulle säkert bonda. Jag brukar kalla hans genre för "olyssningsbart" det sträcker sig liksom från experimentell jazz till iransk dödsmetall via mongolisk strupsång... Men det gemensamma nämnaren är att den ger mig och de flesta andra huvudvärk
Finns det någon märklig ovanligt obskyr variant av bluegrass så gör han säkert det.Men jag gissar att han inte lyssnar på bluegrass iaf som min karl
Men jag gissar att han inte lyssnar på bluegrass iaf som min karl
Han har många bra sidor... men hans musiksmak är inte en av dem
Man kan korsa sånt, med lite mer igenkänningsbart, till ett riktigt populärmusikalisk inferno;bluegrass
Man kan korsa sånt, med lite mer igenkänningsbart, till ett riktigt populärmusikalisk inferno;
Jag har sett Dolly Parton live tre gånger, räknas det?
Jag tycker att vuxen tappar sin attraktionskraft om den delas upp. Jag gillar att det är en massa olika ämnen, även om man inte alls är intresserad av dem."Underhållning" möjligtvis.
(tv-serier, filmer, musik, spel...t.ex.) men en ren för musik tror jag inte det finns någon direkt mening med?