Ny hjälm?

B

B1an

Jaa nu sparar jag mina slantar för att ha råd med en nya hjälm! :) Vad finns det för typer att rekommendera? Som ni tycker jag borde satsa på... Inte nått vråldyrt helst... :D

Jag har en champion showring. Den är väldigt bekväm iaf på mitt huvud. Kostar 700(?) på börjes.

Jag har nån vanlig svart sammetshjälm. Men nästa gång jag köper en ny hjälm ska det bli en IRH hjälm, dom är supersköna sitter perfekt på mitt huvud. :)

Hi-Lite-pro plus hjälmarna är jätte sköna! kostar inte mer än 700kronor på hööks. Har sett dem på andra ställen där dem kostat runt 900kronor.

Har en hjälm från hööks, en billig sammet som är jätte skön :) Sen har jag en grön sammetshjälm i st. 54-55, den kan du få köpa om du vill :p :idea: hihi. gillar inte färgen, tror inte så många tycker grön sammetshjälm är snyggt så det blir svårt att sälja den :cry: får väl rea ut den för en 20:a.... :rofl:

WOW!!! Vad många svar jag fick!!! Jag kan nog inte svara på alla en jag ska defentivt kolla upp de här hjälmarna och prova dom!!!

Liknande trådar

Utrustning Igår föll dottern av nya hästen, och jag inser att vi behöver komplettera vår garderob med en airbag. Ni som har sådan när ni rider...
Svar
0
· Visningar
269
Senast: Emma-pemma
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Shixle
·
IT & mobiler Jag har ingen dator hemma men tycker jag behöver något att skriva på. Jag har ju min jobbdator på jobbet och så telefon, har därför...
Svar
12
· Visningar
380
Senast: Anna-Bella
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 300
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård