ny hemsida men den knasar.. kan ni kolla o kanske hjälpa??

Miagi

Trådstartare
Första sidan (hem) vill inte visa bilderna, men resten av sidorna är som de ska.. Varför blir det s`å? Jag har inte gjort något annorlunda men denna sida..

Eller är det vara jag som inte ser bilderna, Ser någon dem på första sidan???? :confused:

Ni kan väl kolla, jag fattar ingenting! :confused: :confused: :confused:


Någon som vet varför???
Snälla hjälp. Webstudio 4.0 är det jag använder. http://www.miagi.nu www.miagi.nu
 
Bilderna är länkade till en underkatalog på servern som heter "Välkommen".

Heter den verkligen så? Om inte, länka om bilderna till vad katalogen på servern där de ligger faktiskt heter.

Om katalogen heter "Välkommen" föreslår jag att du byter namn till "valkommen" och ändrar i koden, för det är i så fall Ä:et som spökar.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 301
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 999
Relationer För min mentala hälsas skull så söker jag objektiva tolkningar kring det nyligen utbrutna WW3 mellan mig och min karl. Konflikten...
19 20 21
Svar
410
· Visningar
40 040
Anläggning Nytt användarnamn på Buke, då jag vill vara anonym och inte skriva det här under mitt vanliga användarnamn ifall någon skulle känna igen...
2
Svar
36
· Visningar
7 606
Senast: Karamello30
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp