Ny filmtråd på våra hästar....

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Hihi jag gillar hundarna :)

Tyckte det såg prydligt ut, lite mer på baken och mer tryck så fronten kommer upp lite så blir det nog toppen sen!
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Takten där är viktig o det är mkt bättre att rida ur framåt- för bjudningen. annars är risken stor att hästen går på sparlåga o går o väntar på avsaktningen. den ska tänka framåt- alltid.
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Alltså jag är mäkta imponerad att du orkar rida så mycket som du gör fortfarande! S ser mycket mer ihop ut jämfört med sist jag såg honom, dessutom har han blivit snyggare i kroppen, och du ser minsann lite tjockare ut..så jag tror det kan bli kämpigt att få ihop kavajen på lördag... :angel:

Hundarna ser ju ut som självmordskandidater..... ;)

Verkligen kul att se och det ska bli roligt att komma hem och träffa er nu snart! :laugh:
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Tack ;)

Ja han har vuxit till sig lite äntligen fram för allt börjar han få lite hals och nacke äntligen.

Hehe ja vi får väl se hur det ska lösa sig på lördag haha och hundarna är riktiga självmordskandidater :D
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Det är människor som du som får mig att att tänka att jag ev hade kunnat tänka mig att kunna skaffa barn. Att du fortfarande rider och ska tävla i helgen är väl värt:bow::bow:! Är kul att se att jag inte är den enda som tränar med störningsmomentet "tokig hund som far kring benen på hästen":D, även om du gör det till mer sport eftersom du har två:p. Lycka till på tävlingen!
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

mm, takten är viktig! jag sänker ju inte hastigheten, jag kortar tempot, så att hon får galoppera på mera än om hon går i arbetsgaloppen, dvs. takten blir tom lite snabbare, men inte framåt utan uppåt. där får hon gå två-tre språng och där är det ju drivning på max, för att hon ska kunna jobba under sig så mycket, för att kunna gå så kort, så någon sparlåga blir det inte.
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Inte förstog jag att du snart ska kläcka... nåja i slutet av sommaren.
Skitbra jobbat!

Apropå hundarna.

Dröm om min förvåning då min större hund hängde i svansen- på båda de snälla hästarna:rofl:
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Man ska inte behöva driva alls, för vad ska du då ha när du ska framåt?
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Ja det är klart att det går att vara gravid och hålla igång kanske inte för alla men jag har mått toppen så jag ska inte klaga :laugh: Sen när bebben väl är här har den ju en pappa också så du kan nog tänka om så småningom Fiorano ;)

Haha ja hästarna blir ju härdade iaf, jag brukar dock inte ha med dom när jag rider dressyr utan bara ut och då är dom iaf tysta och jagar inte stackars hästen :D
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Tack axel!

Haha ja mina brukar nöja sig med att heja på lite glatt det är tillräckligt irriterande hihi :devil: ;)
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Flott häst! Är ju stum av beundran över din driftighet och ork trots bullen! Tränar du för I.M?
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Hehe tack Rumpnissen ;) Om du menar Ingrid så står vi i samma stall men jag tränar inte för ngn för tillfället!?
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Misstänkte detta, jag har tränat för henne för många år sedan men inte numera. Har du tränat för henne eller hur vet du vem det är?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 039
Senast: Ridinglady
·
Utrustning Det börjar bli dags att börja fundera på att kanske ta sig ut på någon dressyrstart i sommar och jag behöver bettips eftersom man inte...
Svar
17
· Visningar
1 376
Senast: Fazeem
·
Hästmänniskan Hej! I början av det här året fick jag ta bort min gamla ponny som jag haft i 13 år, sedan jag var 14. Redan efter en vecka var jag...
Svar
10
· Visningar
1 625
Senast: Fiorano
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 830

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Jämställt förhållande
  • Sommarföräldrar 2024
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp