Ny filmtråd på våra hästar....

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Du har en jättefin häst polly! Glöm inte att rätta galoppen i omslaget så du slipper få noll poäng på rörelsen...

Med tanke på hennes unga ålder så tycker jag det är kanon!
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Åh, en så fantastisk trevlig häst! :love: Du har då ett helt menageri med fina hästar, du!

Polly p> vilken jättefin häst du har!

Victovie> vilken liten arbetsmaskin du har! :bump:
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Men du! Hon är ju väldigt fin! Tycker du pratar ner både dig själv och din häst!!!
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Jag tycker ni gör det bra "Fiorano" för att inte ha varit igång så länge efter sin mammaledighet och Ia är toppen! De dubblaspåren är ju en styrkesak så det är bara att jobba på med läxan :P Blir kul att se er gå från klarhet till klarhet nu =)
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

+ Snigeleffekt, Polly, Fiorano och Feel: Tack så mkt!! :love: :love:


Har klippt ihop en film på Forsythia men tyvärr accepterar inte Youtube låtarna jag lagt till och funderar på om det finns någon annanstans på nätet som man kan ladda upp film?
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Tack till både dig och JoCfin:)! Alltså jag försöker att inte vara så negativ men missförstå mig inte-jag älskar verkligen att rida min häst! Känner mig otroligt lyckligt lottad som har en häst som för det allra mesta gör mig riktigt glad att rida! Bättre kommer det att bli när vi båda blir starkare, men man vill ju ha allt det där nu nu nu:p.
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Även om hon var spänd så var det ett fint tryck hon hade i bakbenen! :) Gillar energin i henne. Galoppen ser väldigt mysig ut med att rida i med? :)
Ah! Photobucket hade jag glömt, tack! Ska tänka på det nästa gång =)


*kl*
Yeayh, äntligen fick jag upp filmen på Forsythia med musiken kvar! :bump:
http://www.facebook.com/video/video.php?v=498129995950&saved#!/video/video.php?v=498129995950

Det är en fin häst du har men här kommer lite kritik ifrån mig.

Jag håller faktiskt inte med om energin i bak alls ;), det är ju tuggummibenaktigt. Långsamma bakben och det ser väldigt jobbig ut för både dig och hästen. traven blir liksom inte ren, på gränsen till balanstrav på flera ställen och när du trycker på så kommer ett framben vilket indikerar att takten inte är ren. Snabba upp benen massor, du behöver nog rida lite för Edward Gal :D
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Fast du blandar nog ihop Victovies kommentar om Fioranos häst???

Men i vilket fall, har nog sett Forsythia i bättre dager än denna filmen? Tycker hon är lång bakom sadeln och inte riktigt på hjälperna. Håller även med Dressyr om balanstraven o taktfelen. Men ni kanske inte är igång riktigt än?

Många gånger är det nog så när man kommit en bit på väg upp att man inte riktigt tänker på att vintern skördar sina offer såtillvida att kondis mm får stryka lite på foten. Ibland kanske man måste backa ett steg innan styrkan finns där för att sen fortsätta framåt!:banana:
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Fast nu ska vi nog inte blanda in tetris i det här;). Det var Charlottes svarta dam som föll Victovie i smaken:).
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Jag tycker (för ovanlighetens skull, för jag brukar alltid gilla dina filmer!!!) att hon inte heller är så fin som hon brukar! ser anspänt ut, ffa i traven, samlar sig inte alls bakifrån och över ryggen.
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

kl*
Här kommer ett levnads tecken från mig o P!

Filmen är ingen lysande men jag hittade den nu, är i från december när jag promt fick för mig att jag skulle filma honom på en söndag, efter en alldels för lång lördagnatt:D.

Kameran bråkade och filmaren blev attackerad av fåglar:crazy: till som tätt, plus att ryttaren ( host) inte rider så bra..:p

Men tänkte att jag ju kunde lägga upp den här så fick den någon mening och så vet nu om att jag lever fortfarande efter nu 9 månader utan någon visning :D

 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Härligt att få ett livstecken från dig!:) Men vad lite speglar ni har....NOT!:p Det är en alldeles alldeles underbar film o jag bara undrar: När kan vi komma??? Grå, liten Brun o jag för det måste ju vara så att du skulle kunna uträtta underverk med oss???:bump::D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 038
Senast: Ridinglady
·
Utrustning Det börjar bli dags att börja fundera på att kanske ta sig ut på någon dressyrstart i sommar och jag behöver bettips eftersom man inte...
Svar
17
· Visningar
1 373
Senast: Fazeem
·
Hästmänniskan Hej! I början av det här året fick jag ta bort min gamla ponny som jag haft i 13 år, sedan jag var 14. Redan efter en vecka var jag...
Svar
10
· Visningar
1 625
Senast: Fiorano
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 827

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Regntäcke till shettis?
  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp