Ny filmtråd på våra hästar....

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Åh man måste alltid klicka in och kika på dina filmer som du lägger ut på honom! Alltid lika roligt att se. Han är så fin!! :love:
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Ser jättetrevligt ut! Vad fick du för procent o vad blev du?
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Här är ett genomsyrat dressyrekipage som bjussar till bland hinderstöd och bommar... eftersom det verkar vara lite av temat i tråden haha =) Så för guds skull ha lite översyn! Fick jag, så skulle jag ibland helst backa över hindrena, därtill skulle jag helst inte vilja korta lädrena med mer än två hål ;)

Så Novali, enjoy, det här lär vara enda hoppesnutten du får se med oss =)

http://www.youtube.com/watch?v=GkSzKBBeCUo&feature=player_profilepage
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Ser jättetrevligt ut! Vad fick du för procent o vad blev du?

Tack!! Tycker det har hänt lite sen vi var uppe hos er å tävlade trots allt... hon känns mycket lättare att plocka upp redan :love:... vi fick 62,33% å hamnade på en 6:e plats bland 16 tror jag...

Horse_power: Jo visst var han helt underbar:love:, hoppas verkligen att hon tar efter honom hade varit riktigt fräsigt... Saknade dig igår men såg att du varit ute idag istället... hade varit kul att se er nu, han har ju utvecklats så enormt Jackis:d!!
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Oj vad fin din bebis är! Vilken mekanik! Om jag lär mig rida någon gång (vilket är tveksamt, även om min tränare tycker annorlunda..) vill jag också köpa mig en sån fin!
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Ja en liten Highlight Junior (lr vad de heter när de är en tjej) hade inte varit fel ;)

Jo jag tävlade igår... Men det gick inte bra, framridningen var trång och många hästar som körde på stört går först! Jack är ju rädd för att möta andra och att bli trängd så han blev jätteosäker och kröp bara ihop... Sen var de en tjej som tog jättestor plats plus att hon spöade upp sin häst precis jämte oss och då blev Jack ännu räddare, så han blev så spänd så han gick inte riktigt kommunicera med alls, så jag red bara första klassen :( Lite surt att en människa kan förstöra en hel tävling :p
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Tråkigt med såna människor som inte tar hänsyn :(... hoppas att du får bättre lycka nästa gång :)... ni e ju så himla duktiga ju...

josefinefreed: Tack!! Jag är lite smygförtjust i din fining :love:... vilket underbart jobb du gjort :bow:
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

tack! Ja, han har hur mkt gång som helst i sig! Det värsta är att han är för svag i ryggen efter att ha haft lite problem så det blir mkt på töm nu! Men nu kan jag verkligen knappt bärga mig till tävlingssäsongen i vår.. målet är flyinge till hösten nästa år!
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Jomen eller hur??? Ni ser ju jätterädda ut bägge två...NOT!:D Hit med kraken så ska vi nog göra FT-häst av honom också!:devil:

hahaha han kommer få en hjärtinfarkt - jag lovar. Det är svårt att bara få honom att skutta ett dike. Däremot är han inte rädd för något hinder på banan oavsett var du ställer under det. Jag skickar den andre istället, den lille vite, han uppskattar att hoppa allt i skogen och plöjer gärna genom vatten. Han har faktiskt ett förflutet inom FT :angel:
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

*kl*
Inte nån jättebra film, men iaf en lite uppdatering med min prins. Har brottats hela hösten med jobbiga foderinpackningar, tack och lov har det inte påverkat honom ridmässigt (än) hoppas verkligen att vi får bukt med problemet :(
http://www.youtube.com/watch?v=gLra6QUnW-I
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Kan du inte zooma in kameran lite när du riggat den? Är svårt att se nåt annat än att ni har härlig takt!:love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 037
Senast: Ridinglady
·
Utrustning Det börjar bli dags att börja fundera på att kanske ta sig ut på någon dressyrstart i sommar och jag behöver bettips eftersom man inte...
Svar
17
· Visningar
1 368
Senast: Fazeem
·
Hästmänniskan Hej! I början av det här året fick jag ta bort min gamla ponny som jag haft i 13 år, sedan jag var 14. Redan efter en vecka var jag...
Svar
10
· Visningar
1 625
Senast: Fiorano
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 826

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp