Ny filmtråd på våra hästar....

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Då får du använda grövre hjälper nästa gång så jag ser att det är du som bryter av :mad:

:rofl:

Ja det är ju mitt mål att göra förstås!:cool::D Du borde väl ha räknat ut att jag gjorde det med tanke på att samma sak sker i bägge filmerna på samma ställe...:)
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Orange-Novali, ORANGE:eek:?! Det har inte ens ett vackert namn på Eskadronska, som Petrol:love::rofl:!

*Fiorano-förundrad över färgen, men fullständigt förärad av omtanken:bow:*
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Orange-Novali, ORANGE:eek:?! Det har inte ens ett vackert namn på Eskadronska, som Petrol:love::rofl:!

*Fiorano-förundrad över färgen, men fullständigt förärad av omtanken:bow:*

Orange, eller hur, det var det jag sa, det är ORANGE, tror det är nova själv som behöver nya glasögon:cool:

Men du, hon har säkert ett par matchande lila eller rosa lindor till:devil:
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Visst är han!! Alltid lika glad och arbetsvillig :love:

SaraMara: Det är en lite Haflinger pojk född -99 som jag tänkte göra till dressyrhäst :D

Novali01: Ja, vi tycker det är lika kul båda två i alla fall :bump:
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Herregud Fiorano!:eek: Jag trodde det bara var flash som behövde glasögon men du med....:devil: (OBS! den lilla djävulen är RÖD inte orange...jag förstår att ni ser denne :devil: som orange men resten av bukefalos ser att den är röd...:p)
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Jaa..o hon borde f*n böja nacken på den om hon ska lägga ut filmen på dressyrforumet!:mad:

Ja alltså jag TÄNKTE såga henne i munnen som ni Nördar brukar göra men sen tänkte jag, äsch hon är bara 4 o det är liiiite tidigt att såga ner henne men vänta till nästa år ska ni få se!:D
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Herregud Breccia!:banana: Du e så smaaart!!:bow: Varför har jag inte förstått att det är SÅ ni gör?:devil:
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Ditt schabrak är oranget. Det är därför du omedelbums ska packa ner det i en påse o skicka det till Heggan som klär utmärkt i den färgen. Vanliga bruna ska inte ha oranget.
c022.gif
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

*kl*
Vill bara påminna om att detta är filmtråden och inte snacktråden.

/moderatorn
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

asså det e lite hysch hysch över det, berätta det inte för alla andra! vi vill inte erkänna att allt vi vill ha e krok på nacken :)
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Du har nog missuppfattat det här med ledtråd... en ledtråd är en hint om svaret och inte svaret i sig :angel:

Nåväl Grå eller Vit får ju konkurrens av brun åsnetravare på allvar nästa år :love:

Nåja OM matte kan räta upp sig inför vissa hinder istället för att hålla på och rensa öronen på hästen, inte rätt tillfälle att göra det liksom :devil:

Nåväl jag har omvända problem.. måste lära mig att ge MER eftergift och inte vara så satans snabb att komma tillbaka över hindret utan stå kvar där framme.. en Hille och ft-ovana :mad:
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Hmm låt mig se....detta är ju en trick fråga så klart...vad händer om jag svarar ja??

1. Du svarar att jag rider för dåligt/hoppar för högt/för lågt/borde blir dressyrtant/hästen är för liten/för stor/för gammal/för ung...:D

Om jag svarar nej vad händer då?

1. Du svarar att jag rider för dåligt/hoppar för högt/för lågt/borde bli dressyrtant/hästen är för liten/för stor/ för gammal/för ung....:D

Skojar bara! Hon är en sent inriden 4-åring som har gått några pay and cross och 3 pay and jump. Och JA hon är väldigt väl förberedd för tävling!:devil:

Nej ingen trickfråga, detta var bara första gången jag såg en film på dig
och jag undrade därför vad din syn på denna hästens utbildningsstatus var.
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Tja om du tittar ordentligt nu då så har du fått se 2 filmer på kort tid....;)

KL

fio: Om du bara VISSTE hur mycket lera jag hann rensa bort så hade du inte sagt så...:angel: Sen tycker ju jag att Åsnetravaren ska vara lite mer följsam...om jag SÄGER att vi ska hoppa av 1 galoppsprång för tidigt så ska ju inte hon helt själviskt ta beslut att hoppa av vid rätt avsprångspunkt....eller???:confused::confused:
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Var idag på programridning med hästen. Första gången vi någonsin tillsammans entra en dressyrbana ;) Därför blev hon väldigt spänd förbi domaren, och det är därför hon höjer nacken och släpper ryggen bitvis i programmet. När hon väl lär sig att slappna av och sänka nacken kommer det blir bra!

Lc:1 66,67 % (enbart 6.or och 7.or + en 8.a) :)
http://www.youtube.com/watch?v=fi1ZTp_LxAM

(Så här såg det ut tidigt i våras...) ;)
http://www.youtube.com/watch?v=nA9uZpBubHI
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 037
Senast: Ridinglady
·
Utrustning Det börjar bli dags att börja fundera på att kanske ta sig ut på någon dressyrstart i sommar och jag behöver bettips eftersom man inte...
Svar
17
· Visningar
1 368
Senast: Fazeem
·
Hästmänniskan Hej! I början av det här året fick jag ta bort min gamla ponny som jag haft i 13 år, sedan jag var 14. Redan efter en vecka var jag...
Svar
10
· Visningar
1 625
Senast: Fiorano
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 826

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp