Ny filmtråd på våra hästar....

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Ja, suck. Funderar på att triangla.

Senast jag hoppade en hel bana i något som liknar tävlingsliknande former var när min var fem och då under pseudonymen Bertman. :rofl: Passande med en tjock Frk Karlsson som matte visserligen. :o

Så, rub it in bara. :mad:
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Nej det är ett Eskadron så Fiorano har första tjing!:laugh:

Är helt säker på att hon aldrig har gett Majsan något rosa bling. o så ska hon ha första tjing.
Fy så okamratligt.
0130.gif
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Är helt säker på att hon aldrig har gett Majsan något rosa bling. o så ska hon ha första tjing.
Fy så okamratligt.
0130.gif

Du menar att människan har ROSA bling och RÖD vojlock:eek: Inte ens jag skulle åstadkomma något sånt:crazy:
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Du menar att människan har ROSA bling och RÖD vojlock:eek: Inte ens jag skulle åstadkomma något sånt:crazy:

flash lilla...det är hästen som har rosa bling o röd vojlock...inte människan.....:cool:

hedwig: GAAAAHHHH Fiorano kommer att slå ihjäl mig men ok, du ska SJÄLVKLART ha första tjing för Majsan älskar sitt rosa bling!:love:
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Synd att det inte går att triangla hemska färgblandningar :devil:

Tror jag ska försöka:confused: Nåt skönhetsråd måste väl även buke ha:confused: Och hon har det inte ens själv utan sätter det på en oskyldig häst, skriver hon.:crazy:

Vart är vi på väg när sånt förekommer på ett dressyrforum:crazy:
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Tävlar du den hästen?

bara nyfiken...

Hmm låt mig se....detta är ju en trick fråga så klart...vad händer om jag svarar ja??

1. Du svarar att jag rider för dåligt/hoppar för högt/för lågt/borde blir dressyrtant/hästen är för liten/för stor/för gammal/för ung...:D

Om jag svarar nej vad händer då?

1. Du svarar att jag rider för dåligt/hoppar för högt/för lågt/borde bli dressyrtant/hästen är för liten/för stor/ för gammal/för ung....:D

Skojar bara! Hon är en sent inriden 4-åring som har gått några pay and cross och 3 pay and jump. Och JA hon är väldigt väl förberedd för tävling!:devil:
 
Senast ändrad:
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Om du preciserar lite mer vad du har tänkt med dessa hästar så är det lättare att ge dig kommentarer?

Enligt min åsikt är bägge 2 väldigt överviktiga o kommer inte till sin rätt men jag gillade nr 2 bäst!:)
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Hm, jag tänkte mest rent allmänt. Vad behövs träna på och vad är bra? Man blir ju lätt hemmablind. :)
Jo de var väldigt överviktiga då, det är bättre nu men de är inte optimala i hullet nu heller. Lättgödda hästar.. Ingen ursäkt, jag vet.

Ni får gärna gissa vad det är för hästar, kan säga att båda är korsningar.
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Mot Modern Dressyr förstås!:rofl::rofl::rofl:

Modern dressyr i all ära men... lite film på hederlig gammeldags dressyr hade också varit kul :angel:

Stackars oskyldiga häst: orange schabrak, rosa bling och snart röd mössa till det... :eek:

Men till filmen: Misstänker att vänster är den svaga sidan. Orkar inte hålla vänster galoppen till diagonalhindret samt landar i höger galopp efter blå-gula (?) från vänster galoppanridning. Men travmässigt ser hon ut att ha gått från D-ponnytrav till 155-trav :bow:

Imponerad över att hon inte brydde sig om solfläcken vid kortsidan. :bow: Vilket psyke den hästen har :banana:
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Nja, det var jag som saktade av till diagonalhindret för jag tyckte svängen var för tvär för henne. Men annars har du rätt, vänster är hennes svaga sida men hon känns bättre o bättre i den galoppen nu. Hon är rätt obalanserad fortfarande o kan inte byta galopp i språnget men det brukar komma med styrkan sen.
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Då får du använda grövre hjälper nästa gång så jag ser att det är du som bryter av :mad:

:rofl:
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Hm, jag tänkte mest rent allmänt. Vad behövs träna på och vad är bra? Man blir ju lätt hemmablind. :)
Jo de var väldigt överviktiga då, det är bättre nu men de är inte optimala i hullet nu heller. Lättgödda hästar.. Ingen ursäkt, jag vet.

Ni får gärna gissa vad det är för hästar, kan säga att båda är korsningar.

Grållen: Handlederna. Om du kollar på filmen så viker sig vänster handled mer än den högra. Sprätthästkorsning

Rutig: Inte en aning om vad det kan vara för korsning

Båda: Lite lugnare sits. Det ser ut att bli lite springigt. Men annars ser det inte så tokigt ut. Vad säger tränaren att ni behöver fixa till?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 037
Senast: Ridinglady
·
Utrustning Det börjar bli dags att börja fundera på att kanske ta sig ut på någon dressyrstart i sommar och jag behöver bettips eftersom man inte...
Svar
17
· Visningar
1 368
Senast: Fazeem
·
Hästmänniskan Hej! I början av det här året fick jag ta bort min gamla ponny som jag haft i 13 år, sedan jag var 14. Redan efter en vecka var jag...
Svar
10
· Visningar
1 625
Senast: Fiorano
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 826

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp