Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror nog du får leva med att ge dig till tåls tills du byter sida och kommer högst upp igenJag skulle vilja komma åt notiserna i klibbmenyn
Attans. Kan man på något sätt välja bort klibbmenyn? För mig blir den helt egal utan notiserna, får ju scrolla lika mkt ändå.Jag tror nog du får leva med att ge dig till tåls tills du byter sida och kommer högst upp igen
Det är möjligt att lägga in notiser m.m. i menyn, men de skulle stjäla plats och tränga undan saker i menyn på mindre skärmar, så jag valde att inte göra så.
Nu är väl detta inte en allmän önsketråd men jag skall se vad jag kan göra, om inget hänt om en vecka kan du väl påminna mig.@Gunnar - får man önska sig något? Jag saknar ofta ett hjärta bland smileysarna. När man vill visa kärlek och medlidande tycker jag att ett enkelt hjärta passar bra, ser för lycklig ut på något sätt. Nu skriver jag istället men ett helt hjärta skulle ju vara mycket finare
Det är nog inget jag kan ordna nu i alla fall, man får försöka hålla efter lite allteftersom.Önskan - ett snabbval där man kan "bocka i" alla sina bevakade trådar, och sen bocka ur de man vill ha kvar innan man slutar bevaka. Så man slipper sitta och klicka i sida upp och sida ner.
Men byter du aldrig forum, eller tråd? Då borde den klibbiga menyn hjälpa till och då borde du direkt se om du fått några notiser, eftersom du då hamnar överst på sidan.Attans. Kan man på något sätt välja bort klibbmenyn? För mig blir den helt egal utan notiserna, får ju scrolla lika mkt ändå.
Och på mobilen - kan man se fler än två notiser utan att gå in på "visa alla"?
Du behöver inte påminna mig om just detta, jag tänkte att det är nog lika bra att ta tag i det direkt om det skall bli gjort, petade in två till när jag ändå höll på.Nu är väl detta inte en allmän önsketråd men jag skall se vad jag kan göra, om inget hänt om en vecka kan du väl påminna mig.
Tänkte tipsa er som är aktiva i denna tråd om att ni gärna smygtesta den nya stilen, klicka nere till vänster där det ex.vis står Stil: Bukefalos. Det kommer upp ett popup fönster välj Stil: Nya Bukefalos
Attans. Kan man på något sätt välja bort klibbmenyn? För mig blir den helt egal utan notiserna, får ju scrolla lika mkt ändå.
Och på mobilen - kan man se fler än två notiser utan att gå in på "visa alla"?
Nu har jag ändrat så att den nya stilen är standardstil för oinloggade, mer kommer.Jag vet inte om det här hör hemma i den här tråden men eftersom det var här du tipsa om den nya stilen så tar jag det här.
När jag är inne på den nya stilen och loggar ut så hamnar jag på gamla buke, så är det väl inte tänlt att fundera? Har hänt flera gånger, tror varje gång. Det går att använda nya stilen oinloggad så just det verkar inte vara problemmet.
Nu har jag ändrat så att den nya stilen är standardstil för oinloggade, mer kommer.
Du behöver inte påminna mig om just detta, jag tänkte att det är nog lika bra att ta tag i det direkt om det skall bli gjort, petade in två till när jag ändå höll på.