Niangi
Trådstartare
Även om jag inte är superaktiv här...
Så måste ju Yazid få en tråd!
Igår hämtades han i Stockholm dit han hade åkt från norra norrland så han var medtagen av bara det, och så bjöds det en lång resa till mot södra Sverige.
Han var väldigt loj och olycklig under resan men det blev stor lycka när han fick komma in och ligga i soffan.
Dock är han än så länge svår att få ut!
Jag har fått lyfta honom ur sängen för att få ut honom och kissa. han vill mest ligga och sova, sträcka, vrida sig och slicka folk i ansiktet!
Den sovande sambon som inte är hundmänniska blir överlycklig
Här kommer i alla fall några bilder!
Olycklig illamående hund i bil
Betydligt lyckligare hund hittar soffan!
...iakttagen av katter, jag trodde katterna skulle bli surare än de faktiskt blev, de har ändå varit rätt coola. Alla som haft katt vet ju hur "stötta" katter kan bli, men så farligt är det inte just nu!
Så måste ju Yazid få en tråd!
Igår hämtades han i Stockholm dit han hade åkt från norra norrland så han var medtagen av bara det, och så bjöds det en lång resa till mot södra Sverige.
Han var väldigt loj och olycklig under resan men det blev stor lycka när han fick komma in och ligga i soffan.
Dock är han än så länge svår att få ut!
Här kommer i alla fall några bilder!

Olycklig illamående hund i bil

Betydligt lyckligare hund hittar soffan!

...iakttagen av katter, jag trodde katterna skulle bli surare än de faktiskt blev, de har ändå varit rätt coola. Alla som haft katt vet ju hur "stötta" katter kan bli, men så farligt är det inte just nu!