Nuva ringen

Sv: Nuva ringen

va min tanke oxå, slippa äta piller varje dag som man ska komma ihåg attt ta oxå. ska bli inressant att prova denna. verkar som de flesta gillar den

Jag har testat den, men det var inget för mig. Jag fick rejäl mensvärk från det att jag satte in den tills det att jag tog ut den. Jag palalde inte mer än två dagar!

Jag har använt p-plåster i tre år innan jag slutade med dem för att bli gravid. Testade nuvaring någon gång där i mellan när jag skulle till Costa Rica och surfa och var orolig för att plåstrena skulle lossna. Men som sagt, det var högst obehgaligt!

P-plåster däremot har fungerat hur bra som helst på mig! Inga biverkningar what so ever, och punktlig och sparsam mens. Grymt!

//Julia

Hahaha och jag har samma erfarenhet fast tvärtom ;)

P-plåster var riktigt jobbigt medan p-ringen var verkligen helt okej/toppen ....

Skönt att någon mer mådde som jag med ringen, jag började tycka att jag var "konstig" som inte trivdes med ringen när nästan alla verkar göra det.

Har oxå haft plåster, men som du säger när man ska bada el som du då surfa så kan man inte lita på att dom sitter kvar.
Så kan man inte gömma dom, syns ju sommaren tycker jag. Vintern helt ok. Dom var toppen.
det ska bli intressant med ringen nu då, väntar bara på att min mens ska komma så jag kan sätta in den.

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 517
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 845
Senast: Anonymisten
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 292
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 369
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar