Nu vill jag visa!

C

Cronis

Tyvärr va inte solen framme när bilderna togs, men visst är han väl stilig ändå!

1
2

Synd att kvaliten på bilderna försämras när man lägger dom på Lunar, men jaja.
Visst är han väl stilig! :love:
Han är ännu läckrere när han riktigt spänner upp sig och solen lyser på hans fina fjäderdräkt :)

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Nu vill jag visa!

Tjusig tupp :)
Synd att min sambo och dotter är så allergiska, jag vill oxå ha höns och gärna några gäss och ett par miknigrisar och....... :D

Hm, det är nog tur att dom är allergiska, annars skulle ni bo på en Fyra-H Gård :D

Måste få visa mina också..
Denna är visserligen inte med oss längre.
den25oktober200415.jpg

Men denna är,numera mkt mera ståtlig,han var inte mer än ca 5 månader på kortet.
den25oktober200427.jpg

Och detta är favvohönan
den25oktober20046.jpg

Vilka ben den första tuppen har!
Coll fjäder dräkt den andra!
Söt höna!

Ja,den första hade rätt enorma ben,men var rätt liten själv,däremot så har vi ytterligare en bautatupp hemma som är säkert en 20 cm högre än alla andra. :crazy: Och klart fegast.. :smirk:

De är rätt fräna i fjäderdräkterna,är ju lite blandad skare av allt möjligt.Utav 18 st hemma så är endast 5 st rasrena.(1 orpington,1 Queen Silvia,1 blomme och två andra som jag inte kommer ihåg namnet på)
Retsne är bastarder födda på landet.. ;)

Den här som jag har på kort är en bjässe!
Han är säkert en halvmeter hög. Jag skojjar inte. :eek: Jag ska se om jag inte kan få lite bättre kort på honom så småningom.
Men feg... Njae han är mest reserverad å går å kuckilurar... ;)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 456
Senast: miumiu
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 500
Senast: Calmiche
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Igår blev det mörkt, jag såg bara allt jag misslyckas med. Att ingen av mina vänner hör av sig till mig, att min familj mår dåligt och...
Svar
3
· Visningar
1 319
Senast: Bluefish
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
37 271
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Skällande hundar
  • Freestyle och htm