Nu vet jag vilken färg jag vill ha...

Seabaz

Trådstartare
Jag har en vit häst... Vad tror ni om GULT?!

Gul pad + gul överdel på mig?

Jag har dock problem med att hitta en filt som är billig... Jag tävlar D-tävling 2-3 gånger om året, jag behöver inget annat än en enfägad filt och en skjorta känns det som ;)

Sv: Nu vet jag vilken färg jag vill ha...

De flesta westernbutiker säljer enfärgade filtar som kostar runt 500:-

På deras hemsidor brukar dock färgerbjudandet vara väldigt sparsamt, men besöker man dem har de desto mer. Ring runt och kolla!

Tack för tipsen!! :bow:

tror ni gult blir bra på en vit här? ;)

Det är kanske inte en färg som jag hade valt till en vit häst, men jag har ju inte sett kombinationen i verkligheten så jag kan inte säja om det fungerar innan jag har sett det. Men det beror ju lite på om du väljer en blek nyans eller en mer signalgul nyans. Tror att det kan bli läckert med en riktigt signalgul färg.

jag tror gult får en vit häst att se lite gul/gräddfärgad ut...
men knallgul tror jag får hästen att bli vitare...

jag kör lila till min vita ;)

Vet du hur många nyanser gult det finns? Vad har du för hårfärg? Är du blond ska du inte ha gult, en mycket kännd skådis sa; Blondiner ska inte bära gult för då ser dom ut som jääte stora bananer. Men e du brunnet blir de nog snyggt.

:rofl: jo jag är blond men håret syns nog inte under hatten ;)

citrongult vill jag ha!

HAha OH JA!

Svag nyans av gulbrun på hela kroppen skulle jag vilja säga... För att inte glömma en trevlig skiftning av grönt också på somrarna... :cool:

Det passar oss bra, vi kommer vara både gula och gulliga :D

Fast jag kanske ändrar mig i sista sekund och kör helsvart på mig men gul pad på hästen.. hmm...

Det passar oss bra, vi kommer vara både gula och gulliga :D

Fast jag kanske ändrar mig i sista sekund och kör helsvart på mig men gul pad på hästen.. hmm...
Gul Pad !!!!:eek: Är du på cirkus eller ????

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 302
Senast: Squie
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 133
Senast: zarmino
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 777
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 560
Senast: Queen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka