NU NI bukisar :D !!!

S

strösslet

i fredags em började jag känna konstiga saker i kroppen, bebben var mer stilla och ja hade en konstig känsla i ryggen.. inge mer med det.. klockade nån gång och de va 12 min mellan dem de få ggr ja tittade på klockan, gick och la mig och sov hela natten, lördag morgon kände ja inget speciellt klev upp och gjorde de ja skulle, sen började det mens smärta och klia i ryggraden.. men ja tänkte inte mer på det, men klockade någon gång och de va 7min mellan, ringde min karl och berättade att han skulle låta bli att dricka nå alkohol (påskfirande ni vet) drog mig ända fram till kl 17 att ringa förlossningen, ringde dit och de tyckte ja skulle komma in och kolla iaf eftersom han ligger fel så är de inte bra om de går för långt, åkte in med mamma och mötte upp karln med tanke på att få åka hem igen eftersom de inte gjorde ont, ingen rostslemmpropp som gått och inge vatten.

blev insläppt och uppkopplad på ctg, BM kom in efter en stund med en bricanyltablett, skulle det inte var apå gång så skulle de släppa med denna tablett, jag och karln gick o satte oss och vänta på att den skulle verka, men "mens" smärtan blev bara starkare och starkare, tillslut gick de inte att sitta mer, BM kom och sa att hon skulle kolla där nere hur de såg ut eftersom inte tabletten värka.

sagt och gjort, ja la mig ned och hon gjorde de hon skulle, med stora ögon väldigt snabbt.. " du är juh öppen 4cm"

SHIT :O
de va bara att ställa in allt för dagen och göra sig redo för "akutsnitt"

oj oj oj

19.22 kom lille Elias ut 51cm lång 3626g med världen kalluffs :D
jag och karln grät... åhh va de va underbart :)

är fortfarande på BB, men gick över på psyk till mammas jobb för att ja måste juh få berätta för er :)

en mer utförlig "berättelse" kommer sen när vi kommit hem,

Elias har äntligen förstått att tutten ska man suga på ;) så i dag är en underbar dag :D

kram på er alla! så återkommer jag så fort ja har tid :)

Sv: NU NI bukisar :D !!!

Grattis! Sitter själv å väntar på att värkarna ska ta fart;) Hade värkar hela måndag em/kväll men sen avtog de... Var hos BM idag å bebben e fixerad=)

Stort grattis till familjen & välkommen till världen Elias.
Nu har vi tre Elias födda 2009 på buke :D

STORT grattis! Hoppas allt gick bra. Bilder snart tack ;):D

japp det blev tidigare än väntat :) men lika glad är ja för det :) min lilla skit :D nu måste jag återvända till BB saknar honom och pappa är lite nipprig på att vara ensam ;) blir väl där 1-3 dagar till får se.. :) karln kanske skulle fixa trådlöst internet åt mig :D Weeee :D

tack och kram på er alla !!

GRATTIS strosslet med familj!

Imponerande vilken hangiven bukare du ar som smiter ivag och skriver till oss! :D

Men strösslet jag hade tänkt att vi skulle träffas på BB men med min takt hinner du hem igen innan jag kommer.

Grattis så jättemycket till Elias.

GRATTIS!

Sitter själv och väntar på att det skall ta fart.

Hade världens mensvärk under långfredagen och påskafton men nu känner jag ingenting förutom en massa sparkar i revbenen så hon kanske väljer att stanna två veckor till.

hejsan allanu har vi kommit hem från BBmår toppen allihopa.. sååå skönt att slippa bb samtidigt väldigt läskigt :D

Terwa hehe jaa de gick undan för mig

klart jag är en hängiven bukare ;) måste juh hålla er uppdaterade :D

tack alla så mycket ! :) kommer en mer utförlig berättelse som sagt sen ska ta o goa lite med gossen nu :)

kramar!

så mina vänner, jag vet inte hurman lägger upp bilder här så ja hänvisar till min bloggsida, dvs om de nu går www.tuduxan.blogg.se
om man inte får lägga ut adress så ber jag om ursäkt och moderator får järna ta bort detta inlägg så får ja försöka lösa depå annat sätt

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 080
Senast: Sassy
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 294
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 287
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Var till vc idag för min andra dos av järn intravenöst, fick en förra veckan också. Fick vänta ett tag efter bokad tid vilket jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
8 888
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar