Nu måste ni hjälpa mig...

Sv: Nu måste ni hjälpa mig...

alazzi skrev:
Om du vill hitta billiga bett så testa här http://www.bergamagasin.com/start.htm

De upphör och rear ut allt.

tackar, har dock redan vart där o rotat, hittade dock inget jag fastnade för. Fast det kan ju vara värt en titt till..

jag är inte så insatt i hur alla olika mundelar påverkar hästen, men jeg ser nog ingen anledning att ha allt för mkt där inne, vilket jag upplever att många bett har. En massa krims som jag inte vet ngt om :crazy:

Vad säjer din tränare? Jag skulle korsförhöra min tränare om jag var du.

Inte för att jag fick någon direkt svar när jag frågade men det är ju dumt att inte höra sig för.

alazzi skrev:
Vad säjer din tränare? Jag skulle korsförhöra min tränare om jag var du.

Inte för att jag fick någon direkt svar när jag frågade men det är ju dumt att inte höra sig för.

Ska rida för Rick Lemay sista helgen i okt, ska prata med honom då. Annars så har jag ingen spec tränare, finns inga i norr vettu :mad:

På kursen kanske du också kan få prova bett av någon som kommer dit och rider? Perfekt tillfälle att göra det då. Köp inget bett innan dess.

Har tränat nu i helg, o det gick suuuuper! Behövde inte byta bett, det var inte där problemet legade eftersom hon gick fantastiskt bra i helg! Ska höra om jag kan låna ett bett ngn gång, bara för att testa, men jag MÅSTE iaf inte skaffa ett nytt.

/En väääääääälidigt inspirerad världensbästahäst ägare :love: :rofl:

Liknande trådar

S
Western Vill höra lite olika tankar och funderingar här angående bettsling av westernhäst som tävlas! Mina frågor är...: * Varför finns...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 191
Senast: docskingcalibar
·
Western Ska köpa ett bett med tungfrihet. Nån som kan rekomendera ngt? Low, medium eller highport? Vad är skillnaden mellan vanlig port o...
Svar
11
· Visningar
2 097
Senast: sarma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka