Nu måste ni hjälpa mig..

P

Psyco

Det var så länge sen jag hoppade, har bara utbildad/tillridit och ridit mina yngre/äldre hästar och har totalt glömt bort vilka hinder som är vilka under årens gång. Någon som vet någon bra sida där de visar vilka hinder som är vilka?
Känner mig helt senil alltså..allt som var så väl i hågkommet innan :p

hej, om du går in på google och klickar på "bilder" istället för "nätet" så kn du söka på t ex. oxer, solfjäder, trippel, koppelräck m fl. om du vill veta fler hindertyper så kan du skriva något till mig, jag heter Dizney ;)

Liknande trådar

Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
421
Senast: Jeps
·
Ridning Har ridit och tävlat med egen häst i princip hela mitt liv, är en glad amatör som tävlat t.o.m. 135 cm i hoppning och genom åren alltid...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
10 502
Senast: Sesca
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 995
Senast: zarmino
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 765
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama