Nu måste ni hjälpa mig..

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Psyco
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 703
P

Psyco

Det var så länge sen jag hoppade, har bara utbildad/tillridit och ridit mina yngre/äldre hästar och har totalt glömt bort vilka hinder som är vilka under årens gång. Någon som vet någon bra sida där de visar vilka hinder som är vilka?
Känner mig helt senil alltså..allt som var så väl i hågkommet innan :p

hej, om du går in på google och klickar på "bilder" istället för "nätet" så kn du söka på t ex. oxer, solfjäder, trippel, koppelräck m fl. om du vill veta fler hindertyper så kan du skriva något till mig, jag heter Dizney ;)

Liknande trådar

Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
676
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
537
Senast: Ramona
·
Hästhantering Unghäst… Har en 3,5 åring (blir 4 i juni i år) som jag köpte i somras. En ganska cool valack, inte varit rädd för traktorer... 2 3
Svar
58
· Visningar
4 084
Senast: Piaff
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
630
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka