Nu måste jag fråga en sak igen...

J

JennyE

Den här gången vill jag veta hur mkt betfor och havre kan kosta, i ca pris. Det är nämligen så att jag ska skaffa foderhäst o försöker planera alla kostnader ;)

Sv: Nu måste jag fråga en sak igen...

Jag betalade 1kr/kg för havren, köpte då direkt av bonden, tror det kostar runt 3kr/kg på Granngården.

Är det inte smartast att göra ett besök i den foderaffär som ligger närmast där du bor ? Då får du ju exakt pris på vad fodret kostar.

här kostar en säck betfor över 90 spänn på granngården. dom är svindyra. :(

en 45 kg säck betfor i finland går på 86 kr =)

Oj, det var skillnad... På Citygross (f.d Eko) här kostade en 25 kg säck 69 kr. Hyvlad betfor. Men pellets är kanske dyrare?

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 929
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Jag är på väg och ska sälja min häst. Tänkte fråga vad hon som har haft honom på foder och även är den som köper vill ha för saker...
Svar
2
· Visningar
424
Senast: WildHorse
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 318
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 581
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar