Nu kommer vagnen snart! Vem mer väntar?

Fahlis

Trådstartare
Jag har som tidigare nämnt (tjatat?) om min vagns-beställning!! En CB3:a från Polen, genom Ewa Angantyr o Gunilla (selar.se).
Har fått via mail att nu snart är den på väg mot Sverige!!!!:bump:
Någon mer än jag som väntar......... otåligt??? :angel:

Sv: Nu kommer vagnen snart! Vem mer väntar?

Wooohooo! :bump:

Så spännande! :banana:

Jag har ÄNTLIGEN väntat färdigt! I helgen åkte jag och hämtade min nya rockard från Driveout och min nya Ideal Harness sele! :love: Är så nöjd! :D

Självklart! Men skratta inte åt hur allt sitter.... :o Det är mycket pyssel och plock, och några hål hit och dit...är inte riktigt nöjd med tillpassningen ännu ;)

Älskade rockarden :love:
15413618.jpg

Andalusiern och jag
15448055.jpg

På stallplanen
15413086.jpg

Jättefin! Nu längtar jag ÄNNU mer!!! :rofl:
Min vagn ska vara "klar" imorgon på fabriken i Polen. Sen ska den vara i Sverige någon gång inom en vecka (Innan den 18/10). Hoppas den kommer innan den 17/10 för den 18/10 åker vi till SydAfrika!! :crazy:

Tack! :)

Hoppas att du får din vagn snart! Trist om du hinner åka innan den kommer...:crazy: Vad var det för någon, enaxlad eller?

Har tagit lite tid att klura ut hur jag skulle få in bilden! Men nu så!
En sådan här är på väg till mig (hoppas jag), fast i svart o rött! :)

CB3.jpg

Aha, så spännande! Då måste du fota massor, vi vill se! :banana:

Undrar bara...är det en kniv du har i ena lamphållaren?? Om det är så, så var det ett fiffigt ställe. Lätt åtkomlig om inte annat!!! :)

Undrar bara...är det en kniv du har i ena lamphållaren?? Om det är så, så var det ett fiffigt ställe. Lätt åtkomlig om inte annat!!! :)

Haha, att du såg det! Vad uppmärksam du är! :D Jo, jag satte den där i alla hast, var så upptrissad att testa vagnen, var lat och orkade inte sätta fast den på något bra ställe just då...och ska jag vara ärlig så sitter den där fortfarande :o Men den sitter ganskka bra där tycker jag...;)

Haha, att du såg det! Vad uppmärksam du är! :D Jo, jag satte den där i alla hast, var så upptrissad att testa vagnen, var lat och orkade inte sätta fast den på något bra ställe just då...och ska jag vara ärlig så sitter den där fortfarande :o Men den sitter ganskka bra där tycker jag...;)

Jag hänger nog på den "idén", när min vagn kommer! Ibland blir tillfälliga infall hur bra som helst!! :)

Jag hänger nog på den "idén", när min vagn kommer! Ibland blir tillfälliga infall hur bra som helst!! :)

Haha, välkommen i gänget! ;) Jodå, sålänge hållarna ändå inte används till lyktorna så fungerar det ju bra. Har kört på ojämn mark och i gupp, men den sitter fast bra där :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 872
Senast: Lhas
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 069
Senast: sorbifolia
·
Skola & Jobb man vill bli när man blir stor? Hur visste ni vad ni ville bli? Vad ni skulle läsa till? Vad ni skulle söka er efter? Jag ligger hemma...
Svar
6
· Visningar
1 071
Senast: Snubbelfot
·
Hemmet Jag har fått reda på av en slump, att ett visst hus snart ska bli till salu. Om det var ett dödsbo eller att ägarinnan flyttat till...
10 11 12
Svar
232
· Visningar
23 947
Senast: Martina_m
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar