Nu klampar vi in igen... på ett personligt plan

Fast vi ska ju betala deras sjukvårdskostnader när de får covid för att de vägrat vaccinera sig. De resurserna hade ju kunnat gå till att behandla sjukdomar som inte kan förhindras.
Och vi ska betala sjukvård för de som vägrar sluta röka, som envisas med att rida och utöva farliga sporter för att inte tala om de som kör bil till icke nödvändiga aktiviteter.

De resurserna kunde gå till att betala sjukdomar som inte kan förhindras. Vart ska vi dra gränsen?

Din argumentation går helt förlorad i allt rantande.

Du menar att vaccination är ett led i den kemiska/biologiska krigföringen du anser vara bevisad. Eller?
Med tanke på att alla profylaktiska behandlingar helt uteblev som Malone säger är det för qtt möjligöra ett For Emergency use only vaccine. Det är inte Godkänt. Därför ska Alla Biverkningar rapporteras in för att slutföra den kliniska Studien som ska utvärderas 2023. Kommer du 3j heller ihåg att Remdevisir godkändes förra sommaren?
Sen blev det Tyst. Ingen får Behandling. De gamla fick inte ens syrgas vid lunginflammation/ Andnöd. Bara Morfin och lugnande. Anhöriga var Portade.

Nej MED. Om du testar Falskt Positivt inom 28 dagar vid dödsfall av någon Art klassades det som Cov-ID-19. Endast ca 6% dog av det.
Både här och i USA. Här passade man dock på Att avliva gamla utan ett enda symptom med Palliativ åtgärd. Pensionsmyndigheten var lyckliga över de 2000 extra dödsfallen i form av insparade pensionsutbetalningar för 2021. 603 miljoner. Denna notisskrev de redan i Augusti 2020.

Vilken fruktansvärd människosyn du har.

Oavsett vad man tycker så är våra politiker människor, inte nån form av ödlefolk. Jag tror inte att politiker och andra "passar på att avliva gamla" för att spara in på pensionspengar. Är det något du skulle kunna tänka dig göra?

Med tanke på att alla profylaktiska behandlingar helt uteblev som Malone säger är det för qtt möjligöra ett For Emergency use only vaccine. Det är inte Godkänt. Därför ska Alla Biverkningar rapporteras in för att slutföra den kliniska Studien som ska utvärderas 2023. Kommer du 3j heller ihåg att Remdevisir godkändes förra sommaren?
Sen blev det Tyst. Ingen får Behandling. De gamla fick inte ens syrgas vid lunginflammation/ Andnöd. Bara Morfin och lugnande. Anhöriga var Portade.
Varför är du helt oförmögen att svara på raka frågor?

Fast jag tycker ju inte att sjukvårdspersonalen ska behöva missa sin semester och jobba ihjäl sig för att folk vägrar vaccinera sig.
Vi har inte vaccin nog till de som villvaccinera sig i dagsläget så det är en ickefråga för stunden.

Sen ska väl samma principer gälla alla som helt eller delvis bidrar till sina sjukdomar/skador och inte bara covidpatienter. Det är också märkligt att straffa folk som exempelvis är rädda för vaccin och sprutor.

Hur dör man utan symptom på sjukdom av palliativ vård? 🤔 vissa människor har palliativ vård i flera år innan de dör 🤷‍♀️
Hur är man sjuk utan symptom? För att testet visar det. Symptomen avgör sjukdomen. Livets slutskede innebär att det är nära. Inte flera år. Att man inte behandlar, ger dropp. Bara Morfin om någon barmhärtig själ orkar att ringa läkaren. Läkarna tittade inte på dem. Telefon ordination.

Jag tycker det är enormt skillnad på en pandemi och t ex rökning. Nu är jag inte rökar och tycker det är en förkastlig vana både för hälsan och omgivningen, men jag ser likafullt skillnaden mellan pandemi och ja... typ allt annat.
Så du vill ha tvångsvaccinering eller pressa folk att vaccinera sig genom att neka dem sjukvård. Bland de som nekar vaccin finns det en betydande andel som är ärligt rädda för det eller för sprutor. Tycker du de ska nekas vård eller?

Så du vill ha tvångsvaccinering eller pressa folk att vaccinera sig genom att neka dem sjukvård. Bland de som nekar vaccin finns det en betydande andel som är ärligt rädda för det eller för sprutor. Tycker du de ska nekas vård eller?
Nej, var läser du det? Citera gärna.

Jag framför en åsikt, jag är FÖR vaccination och tror på att det har en god verkan och kan hjälpa oss ut pandemin.

Hur är man sjuk utan symptom? För att testet visar det. Symptomen avgör sjukdomen. Livets slutskede innebär att det är nära. Inte flera år. Att man inte behandlar, ger dropp. Bara Morfin om någon barmhärtig själ orkar att ringa läkaren. Läkarna tittade inte på dem. Telefon ordination.
Men hur dör man av en sjukdom utan symptom? Vill påstå att majoriteten med palliativ vård inte får morfin.
Man kan ha palliativ vårdklassning i flera år. Det betyder inte att man inte får mat och omvårdnad...

Hänger inte alls med i dina inlägg, men alltså va? Jag fick svininfluensavaccin och fick inte svininfluensa (eller narkolepsi).
Ja, jag hänger inte riktigt med i svängarna..... Det är nog så antivaxxarare gör.

Jag tog inget vaccin mot svininfluensa, hann få svininfluensa först. Mamma fick svininfluensa och valde därefter att även vaccinera sig- utan några märkligheter.

Eftersom det råder Konsensus och man avfärdar ifrågasättande av detta experimentella vaccin med metall hatten 2ller antivaxxpropaganda.
T o m skaparen av det nya experimentella preparatet mRNA teknik får nu den stämpeln när han försiktigt varnar för det.
Var finns långtidsstudierna? Över En miljon inom EU har fått allvarliga biverkningar. Hur många har dött? Det vill ingen titta på.
Enligt Europarådet, Helsingfors och Nurnbergdeklarationerna får INGEN NÅGONSIN medicineras mot sin vilja. Ej heller ens svara på frågan. Hälsopass ET har den här gången inte J stämplat. Ni vet väl om att man smittar lika mycket liksom kan bli smittad efter 2 injektioner. Man kanske inte dör. Det är enda garantin. En del gamla som dubbelvaccinerats fick Cov-ID-19 ändå.
Eller visar testet fel igen eftersom det körs i för många cykler? Mullis som fick Nobelpriset 1982 för sitt PCR test sa att PCR testet inte KAN användas att upptäcka infektion. 1983 använde CDCs Fauci (motsvarande FHM Tegnell) testet för HIV. Kolla upp det själva.
Elon Musk gjorde 4 tester samma dag ed samma sjuksköterska och fick 50/50.
Man har ej heller obducerat. De få som har gjorts i USA hittades ingen infektion inågot organ.
MRNA "vaccinet" uppfinnare Dr Robert Malone vet nog mindre än Bukeflocken. Flock är ett accepterat ord såsom FLOCK immunitet. Jo de anser att vi i den stora Massan av Boskap är av Djuret Human. Därför kallar de våra barn Ungar / Kids. https://www.theepochtimes.com/dr-ro...nes-and-the-ultimate-gaslighting_3889805.html

Jag tror nog att vi på Buke utan foliehatt har uppnått en viss konsensus, ja...

Vaccinet är inte experimentellt utan godkänt i vanlig ordning i hela EU, på samma vis som andra mediciner. Det finns en reservation att man kan kräva in dokumentation senare men det är inte unikt.
Nej det står klart och Tydligt i Etiska rådets regler och FDA att man bara kan ta fram Ett vaccin om det inte finns botemedel. Om man som man nu har gjort låtsas som det inte fungerar med Ivermectin eller Remdevisir kqn man ändå inte annat än att NÖDgodkänna det. De vet nästan ingenting hur det ser ut. Läs FASS. Ordvalen.Osäkert . Det kan. Verkar som, finns inga studier...
Jag väljer att stå i Placebo gruppen. Ni som vill kan kan ingå i försökskanin grupper. Ert val.
Vi andra väntar och ser. Långtidseffekterna har de ingen aning om. Känner du till att WHO ändrade på begreppet Pandemi 2009 till att inte behöva vara Dödlig?
1976 vaccinerade sig 48 miljoner amerikaner mot svininfluensan. Grundat på Ett påstått och ej verifierat dödsfall på en militärbas. 10000tals fick permanenta Neurologiska skador typ Polio.
Man Trodde förr Att Skörbjugg mm var en Farsot.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/1976_swine_flu_outbreak

Alltså, jag vet åtminstone en person som fått Remdevisir när hen var inlagd och väldigt dålig under en lång tid, i Sverige och vad jag förstår så används den för vissa grupper vid inläggning. Grejen med antivirala läkemedel överlag är väl att effekten inte är så stor, och i det här fallet anser väl WHO att det höga priset inte motiverar användandet när effekten bara är måttlig.

Gällande att anhöriga var portade var ju för att smittan skenade, det är hemskt att det var så, men det blir liksom ett nödvändigt ont.

Nej det står klart och Tydligt i Etiska rådets regler och FDA att man bara kan ta fram Ett vaccin om det inte finns botemedel. Om man som man nu har gjort låtsas som det inte fungerar med Ivermectin eller Remdevisir kqn man ändå inte annat än att NÖDgodkänna det. De vet nästan ingenting hur det ser ut. Läs FASS. Ordvalen.Osäkert . Det kan. Verkar som, finns inga studier...
Jag väljer att stå i Placebo gruppen. Ni som vill kan kan ingå i försökskanin grupper. Ert val.
Vi andra väntar och ser. Långtidseffekterna har de ingen aning om. Känner du till att WHO ändrade på begreppet Pandemi 2009 till att inte behöva vara Dödlig?
1976 vaccinerade sig 48 miljoner amerikaner mot svininfluensan. Grundat på Ett påstått och ej verifierat dödsfall på en militärbas. 10000tals fick permanenta Neurologiska skador typ Polio.
Men alltså, Remdevisir är inget botemedel mot covid-19?

Europa lyder inte under FDA, us food and drug administration har inget att göra med vaccingodkännande inom EU.

USA och GB har nödgodkänt vaccinet, men inte EU, sist jag kollade låg Sverige i Europa och var medlem i EU. Du kanske ska ta reda på vad det innebär det du skriver?

Färre än 500 personer av de 45 miljoner som vaccinerades utvecklade Guillain-Barré syndrom.. Det borde du ju vetat om du orkat läsa artikeln du länkar till!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka