F

Farouk

Suck. Andra gången (iofs längesen sist...) som alla mina bilder börjar sparas i .BMP, trots att dom egentligen är i andra format :mad:

Vad är felet denna gången, tro?
Jag rensar "Tidigare"/"Cookies" ganska ofta, vilket hjälpte förra gången, men inte nu. :crazy:
 
Sv: Nu IGEN?!

Om du ger lite mer information så kanske nån har nåt tips.

Vad har du för dator och operativsystem?
Hur mycket ledigt minne finns det på hårddisken?
Vad är det för bilder:
- kommer de från kamera, vad för sort i såfall, använder du nåt speciellt program att ladda ner de till datorn
- är det bilder du skapar i nåt "målningsprogram", vad är det för program i såfall
 
Sv: Nu IGEN?!

Det var samma fel som förra gången; bara det att jag hade tryckt på fel knapp :angel:
("Ta bort cookies" istället för "Ta bort filer")
 
Sv: Nu IGEN?!

:rofl:
Såna fel är bra, som löser sig självt!
Men du har alltså en hårddisk som blir full när du surfat ett tag? Kanske du kan leta reda på en inställning där det står hur många % av din hårddisk som får användas till att lagra de där temporära internet-filerna? Den står säkert på 12% eller nåt sånt fånigt högt värde default. Dra ner värdet (till 4 t ex) så inträffar det förhoppningsvis inte igen.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
626
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
949
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 362
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
897
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp