Nu har vi kört våran första precisionskörning!

L

linneaforss

:D ojoj! vad kul det var! jag är så stolt! :) jag och Felicia körde våran första precisonsbana i dag! :D med 14 portar! :)
på tredje försöket så klarade vi hela banan i Galopp och rev inte en enda boll :D GUD vad jag är kär i detta med körning!! :D

Sv: Nu har vi kört våran första precisionskörning!

Ja, det var verkligen tokkul idag! :bump: Även fast jag rev 1 boll i varje runda. Men hon var pigg å gla' å tycker att det här är kul, hon laddar ordentligt när man passerat starten å sen é re bara å hålla i sig å hinna styra, he he... :D

Känns verkligen segt å behöva vänta till våren för att få prova på riktigt, vart ju så himla peppad idag! :banana: Fast filmen har jag inte vågat se ännu, kanske ser för bedrövligt ut...:p

//M

Ja, det var verkligen tokkul idag! :bump: Även fast jag rev 1 boll i varje runda. Men hon var pigg å gla' å tycker att det här är kul, hon laddar ordentligt när man passerat starten å sen é re bara å hålla i sig å hinna styra, he he... :D

Känns verkligen segt å behöva vänta till våren för att få prova på riktigt, vart ju så himla peppad idag! :banana: Fast filmen har jag inte vågat se ännu, kanske ser för bedrövligt ut...:p

//M

Ja Hihi :) hon var verkligen peppad din dam :rofl: Min med för den delen! ;) hur långt har du till vilsta/rölagg? tänkte jag har inte sett dig på några andra träningar! :D

Ja Hihi :) hon var verkligen peppad din dam :rofl: Min med för den delen! ;) hur långt har du till vilsta/rölagg? tänkte jag har inte sett dig på några andra träningar! :D

Tar ju nästa 1,5-2 h enkel resa att åka dit så det blir om det är ngt speciellt och om det inte krockar med ngt annat förstås... :p

Trygg: Tackar! När får vi se lite "stora" (riktiga??) kusar bland konerna då? Hade varit lite läckert ju! :d

//M

Hej! Det är jag, Ulrika som skriver.
Vad bra att ni hade roligt! Det hade jag med. Bra att vi kunde hjälpas åt att plocka fram och tillbaka banan. Nästa körträning i Vilsta ridhus är den 3/12. Vi får se vad vi hittar på då.
Corall gick bra, men jag måste raka av mer päls! Oj vad sakta han torkar upp i pälsen nu vintertid.

Vad roligt det var att få se din nya fina vagn Linnea! Lycka till i framtiden!

Hej! Det är jag, Ulrika som skriver.
Vad bra att ni hade roligt! Det hade jag med. Bra att vi kunde hjälpas åt att plocka fram och tillbaka banan. Nästa körträning i Vilsta ridhus är den 3/12. Vi får se vad vi hittar på då.
Corall gick bra, men jag måste raka av mer päls! Oj vad sakta han torkar upp i pälsen nu vintertid.

Vad roligt det var att få se din nya fina vagn Linnea! Lycka till i framtiden!

:) ja förstår det! det blir jobbigt med all päls i ridhuset! :banana:
Kul att se dina förra små minishettisar :) gudomligt söta! :D
Ja det var kul att inviga den! :D Ska spara i hop till en bättre sele så småning om!
vad va det för sele du hade på pärlemo? :o vad du nu hette :o
Den var i alla fall jätte fin! :)

Oki... nu vill vi se bilder... el. ni kanske inte tog några? //MW

Inga bilder inne från ridhuset, men en på Ulrikas (Inelin) supersöta :love: uppfödning, kommer nu inte ihåg namnet på honom (Dante?), utanför ridhuset efteråt. Blandar ihop med den andra lika söta som oxå var där...

IMG_2147b.jpg

Å en på Snoffan från uppvärmningen innan, dåligt ljus blev dålig bildkvalité...

IMG_7065b.jpg

Selen är en Ideal finsele fast den bruna varianten. Om Felicia inte är tokstor så har Qvip en sådan brun sele i ministl som hon vill sälja. Den är bara anv 1 ggn å så himla fin! :love:

//Marika

Måste jag lägga upp bilderna på en server för att kunna visa dem?

Inga bilder inne från ridhuset, men en på Ulrikas (Inelin) supersöta :love: uppfödning, kommer nu inte ihåg namnet på honom (Dante?), utanför ridhuset efteråt. Blandar ihop med den andra lika söta som oxå var där...

IMG_2147b.jpg

Å en på Snoffan från uppvärmningen innan, dåligt ljus blev dålig bildkvalité...

IMG_7065b.jpg

Selen är en Ideal finsele fast den bruna varianten. Om Felicia inte är tokstor så har Qvip en sådan brun sele i ministl som hon vill sälja. Den är bara anv 1 ggn å så himla fin! :love:

//Marika

okej :D fina bilder!! :) Ja, det beror ju så klart på om den passar, vad tror du hon ska ha för den?
Felicia är ju rätt grov....:rofl:
Kan du be henne ta bilder på den? :)
Föresten blev filmen bra? ;)
Om du ulrika fick några bilder på felicia så kan du gärna mejla! :)

Då provar jag att lägga upp två bilder. Här har vi shetlandsponnyn Magnet.

2.jpg

1.jpg

Senast ändrad:

okej :D fina bilder!! :) Ja, det beror ju så klart på om den passar, vad tror du hon ska ha för den?
Felicia är ju rätt grov....:rofl:
Kan du be henne ta bilder på den? :)
Föresten blev filmen bra? ;)
Om du ulrika fick några bilder på felicia så kan du gärna mejla! :)

Inga bilder på Felicia här tyvärr, inte denna ggn! Får bättra mig till nästa... :p

Ska kolla om hon hade provat den på shettis å hur det gick, kommer inte ihåg... Om Qvip ser detta kan hon ju kanske svara själv el om zorpen har bättre minne än mig å vet om den passade el ej... Hur hög är Felicia? Vet inte vad hon vill ha för den men den är ju bara anv en ggn å den kostar väl närmare 4500 kr(??) i inköp så jag tror inte att hon vill skänka bort den... Ska kolla om jag har några bilder på den...

Filmen blev så där, är fortfarande kvar i kameran, har inte sett den på "stor" skärm ännu, bara i kameran...

//M

Liknande trådar

Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 452
Senast: Viva
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
12 036
Senast: jemeni
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Brukar inte skriva här så mycket längre då jag skriver i vanlig dagbok och i kalender vad jag och hästen hittar på men ibland kan det...
Svar
0
· Visningar
655
Senast: Neia
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Denna vecka stod det två ridlektioner på schemat – en på ridskolan och en på privatlektionsstället vid världens ände. På ridskolan blev...
Svar
0
· Visningar
966
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix